• cicsi

Festlokal Skanör/Falsterbo/Höllviken???

Vi ska gifta oss i augusti 2006 i Falsterbo kyrka och letar nu festlokal i närheten.Vi kommer att vara ca 70 pers.
    Finns det ngn lokal där man kan ta med egen mat och dryck????
    Är det ngn som haft festen på falsterbogolfklubb??

• Svar på tråden Festlokal Skanör/Falsterbo/Höllviken???
  • 16 juli

Vi gifte oss i Falsterbo kyrka och hade festen På Söderslätts Bygdegård. Det blev urfint och maten var helt SUVERÄN! Vi hade en del kräsna kockar inbjudna och de var hänförda över den goda maten!!!!Rekommenderar byggdegården på det varmaste. Du kan lämna din mail, så kan jag sända litet bilder från festen samt dekorationerna från kyrkan.

• cicsi

Tack för alla bra tips. Nästa vecka ska vi åka runt och titta våra olika alternativ och förhoppningsvis bestämma oss.

Du får gärna skicka några bilder på Söderslättsbygdegård

Min mail är BROLLOP_2006@hotmail.com

• Kilian

Hej 16 juli!
    Vi ska gifta oss nästa sommar i Falsterbo kyrka och ha festen på Söderslätts bygdegård! Du får hemskt gärna skicka bilder till mig också på lokal och dekorationer i kyrkan!
    Mail: brud_2006@hotmail.com
    Tack!

• 16 juli

Cicsi och Kilian,
    Har ni fått bilderna?

• Kilian

Hej 16 juli!

Ja, bilderna har kommit fram! Tack så mycket! Det var roligt att få se hur fint det kan bli! Fint med ljusblått som tema också! Tusen tack!

• Buppi

Hej Cicsi,

Nu är det bestämt... istället för falsterbonäset blev det Österlen, så nu är festlokal och kyrka bokat. (Äntligen! )

• Honungste

Jag kan bara hålla med 16 Juli- vi hade vår fest helgen innan er. Och det var helt suveränt. Trots att vi hade vartenda fönster i lokalen öppet så hördes inte trafiken. Maten var över all förväntan för att inte tala om servicen! Vi dekorerade lokalen med ballongen och två st hjärtan som jag klädde med grönt och hängde på dörrarna. på groups.msn.com/vartbrollop finns det bilder på dekorationerna bla.

• 16 juli

Superfint, Honungste!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anzea

Buppi

Var på Österlen har ni bokat. Har själv funderat på att vara där. Men har inte hittat något speciellt.

/Anzea

• Buppi

Hej Anzea,

Vi har bokat Vitaby kyrka och ska ha festen på Tranesgården i Skåne-Tranås. Vi har även bokat hela vandrarhemmet, så att alla våra tillresta gäster kan bo över. Jag kan verkligen rekommendera det, jag tyckte att det var det perfekta stället för vår fest! Jag har under mitt letande hittat fler ställen och har endel länkar, så om du säger vad du letar efter kan jag kanske ha något för dig (var, hur stort, plats/mat/dryck etc???)

• Anzea

Buppi

Vi har precis bokat Ängavallen. Tack ändå!

/Anzea

Svar på tråden Festlokal Skanör/Falsterbo/Höllviken???