De hatar mig!
Åhhh jag blir sååå irriterad !!!! Min pojkväns kompisar hatar mig å jag vet inte vad jag ska göra.
Det var så att i början av vårt förhållande bråkade vi en hel del. Det var lika mycket bådas fel eftersom vi inte kunde kompromissa om något . Min pojkvän pratade ofta med sina vänner om det , speciellt en vän. Åh jag pratade med mina kompisar . Måste ju prata av sig!!
Bara det att hans vänner hatar mig nu efter det. De ringer inte hem och e jag med så pratar de inte med mig. Även fast vi har det jättebra nu å e förlovade å allt! (har inte ens fått ett grattis) Min bästa vän som vet allt om vad som hänt tycker ändå jättebra om min pojkvän och skulle ALDRIG vara otrevlig mot han på på något sätt. Det var ju något som var mellan mig o pojkvännen så varför ska hon vara otrevlig mot han.
Så jag vet inte vad jag ska göra å jag tycker det e så tråkigt!!
Tycker det e synd när man går ut 3 st par å de andra inte pratar med mig! Eller när bästa kompisen kommer å jag e som luft! inte alls roligt!
Jag tycker ju det var mellan mig o pojkvännen när vi bråkade å de har ju inte ens lärt känna mig för den jag e !!!
Min pojkvän i övrigt e helt underbar! Men jag tycker det e synd när han hela tiden försvar dem och tycker jag e löjlig o dum!