Hatar bo utomlands.....lååååååångt
Mitt liv bara rasar sönder mer och mer. Jag bor i England vilke tjag tycker är värsta u-landet och jag avskyr att bo här. Jag har alltid velat prova på att bo utomlands och när jag och min sambo hade pluggat färdigt förra året så tänkte vi att det inte fanns så mycket annat att välja på, det fanns inga jobb nånstans och ingenstans att bo (vi pluggade i Lund).
Men allt har varit ett sånt helvete sedan vi kom hit. Min sambo blev efter att nästan ha fått en psykos superdeprimerad och låg bara på soffan. Till råg apå allt så åkte han själv till London och skaffade en sjukligt dyr lägenhet som vi sen var fast i i åtta månader. Han trodde han skulle få jobb med en gång och när han inte fick det (efter att ha sökt ett) så blev han bara deprimerad och självmordbenägen. Jag fick själv jaga jobb och eftersom jag var i stort sett helt utan erfarenhet så fick jag ta vad som fanns. Jag började med ett som jag var tvungen att pendla tre timmar om dan till och i slutändan visade det sig att jag inte fick betalt. Så det var bara att sluta det jobbet medna mannen fortfarande låg på soffan. Sen hittade jag ett till i affär som jag älskade till en början, men sen så visade det sig att alla det var alkisar/sönderdrogade och jag fick göra allting medan jag bara fick mer och mer ont överallt. Jag fick tjata på sambon i flera månader att han skulle söka ett enkelt jobb och så fick han ett till slut. Efter mer och mer ont så var ajg tvungen att sluta mitt jobb för ett par månader sen och just då fick sambon sitt drömjobb som han ska ha i tre år. MEN jsut då så upptäckte vi att lägenheten var helt invaderad av vägglöss (jävla land säger jag bara) och jag har nu ägnat sju veckor åt att försöka få bort dem utan att lyckas. Dessutom ahr jag varit ständigt sjuk pga rökallergi och alla grannar röker och de tkommer in i vår lägenhet.
Så nu har vi sagt upp vår lägenhet och det finns inget annat än råttbon för svin mycket pengar att bo i här, jag har sökt mitt drömjobb flera gånger och de bara totalt ignorerar mig fast jag har erfarenhet som räcker och det enda jag kan få nu är jobb som ligger tre timmars resväg bort igen. Och jag är totalt fast i det här landet som jag avskyr pga min sambos jobb och har inget som lyser upp mitt liv förutom bröllopstorget med rödbetstrådar och dylikt. Om två veckor fyller jag 25, något som jag sett fram emot sen jag var 17 för att jag då a) skulle ha et jobb jag trivdes med b) antingen förlova mig eller gifta mig. Inget av det kommer att hända. Såjag ber hemskt mycket om ursäkt för förvirrat brev på helt fel forum, men jag har ingen annan som lyssnar.