Hejj Tjejer!!
Nu är det då fredag, tycker att den här veckan har gått fort, hahaha. Tiden flyger fram då man har semester.
Håller med dej HippieJo att det är synd att man inte vi inte bor nära varandra.
Men men vi har ju i alla fall varann här på nätet :) Jag har haft sån tur att jag har hittat er tjejer här. ;) Skulle verkligen inte klara mej utan er. Känns som man inte klarar sig utan er, hahaha. Jag måste måste in minst 1gång per dag för att se i fall nån har skrivit :D
Ia: Grattis till din viktnedgång. wohooo. :D Jätte roligt att höra. Jag tänkte väga mej imorse men jag höll mej ifrån det. Ska hålla mej tills måndags, om jag nu kan hålla mej, hahaha.
HippieJo: Hmm jag äter väl runt 1000-1500kcal per dag, det är olika från dag till dag, beronde på hur mycket jag har rört mej. Försöker att äta såå nyttigt som möjligt. Och vet du vad??! Jag är sååååå sugen på godis, hahaha. Har hållt mej j*vligt bra faktiskt. ;) Bryr dej inte om att du väger mera. det kan vara så det är vätska bara. För man kan ju inte gå upp 1kilo fett på nån dygn. eller hur inte?? Du är duktig gumman, forsätt och bryr dej inte om vågen för det är ju utseendet man i äntligen ska gå efter, eller?! Och ni tjejer är garanterat jätte snygga ;) Ni ligger på en bra vikt. jag däremot har ju en bit kvar, hehe.
Vi tjejer får forsätta och kämpa och ta oss i mål. :D KRAMIS!!!!!