• Pöjk

Underkläder...?

Okej, hoppas det är i rätt forum.

Har pratat om att köpa lite "snygga" (dvs sensuella...) underkläder till frugan. Köpte lite underkläder när vi precis hade träffats, men hon gillade aldrig något särskilt mycket, så det har inte blivit mer.

Dagens mode med små stringtrosor går fetbort, men vad kan man tänka sig i stället? Beror väl lite gran på figuren?

167cm, 70kg. Fin figur (väldigt snygg i jeans och figursydd blus... mmm...). Magen har väl 5 kg för mycket, så den putar lite... Stl 42/44 och 80D.

Några idéer vad som passar bäst?

• Svar på tråden Underkläder...?
  • LisaML

Klart att du vågar visa sidan, den är precis hur bra som helst och det finns massor av omönstarde modeller att välja bland. Dessutom slipper ni ju gå i underklädesaffärar om ni tycker att det är obekvämt.

• EhjärtaK = sant

Jag skulle bli jätte glad om min sambo visade mig fina underklädessidor eller handlade till mig (förutsatt att han inte kommer hem med några extrema raf-set ).

• The guy

Jag tog med ett gäng underklädeskataloger till min tjej för nån vecka sen (finns en dyr butik nära där jag tränar)...

Tyvärr är det något jag kan få ångra då hon är underklädesfreak. Lägger flera 1000 på det varje år. Hon har prickat för dom som var ok... nu väntar hon på sin födelsedag! :)

...men vad gör man inte!!!

• NokGroda

The guy: hahahah! som man bäddar.. hihihi.. min kille gjorde nått liknande - visade mig en toksnygg bikini på en sajt och nu ligger den i min garderob och väntar på badsäsongen! =D

men det är ju väldigt uppskattat det är ett som är säkert.. snygga prestenter som dessutom är praktiska (på så sätt att man använder dem praktiskt ehm.. hmm.. ) - kan det bli bättre?!

• LisaML

NokGroda,

kan du inte ge oss bilden på din bikini? Jag funderar själv över hur säsongens modell ska se ut just nu. Funderar på ett djuriskt tema á la www.bravissimo.com/BRAVISSIMO/ProductDetails.aspx&cid=Swimwear_Bikinis&language=en-GB ...men är intresserad av din toksnygga bikini också, jag kan ju ännu ånga mig!

• NokGroda

LisaML: haha.. ja jag kan visa bilden:
    www.ducati.com/MEDIA/ProductCatalog/m570266/98668702_L.jpg

den är klassisk, så jag bryr mig inte så mycket om hur modet blir i sommar. den är den mest vågade bikini jag någonsin köpt, dvs den är goddamn sexy. men sist jag köpte en med snören så älskade jag den tills den blev förstörd av vind och väder..

sist hade jag dock en med riktig bygelbehå.. det är ju skönt, men jag växte visst ur den. =/

förhoppningsvis kommer den här nya att passa oavsett hur jag far omkring med vikten.

• LisaML

Sporty goes goddamn sexy skulle jag vilja säga! I like!

• NokGroda

LisaML: tack tack! =D

och den är underbar på också ska jag säga.. jag trodde sådana där överdelar for omkring, men den sitter perfekt!

trosan är en sån där som är ganska smal baktill.. det är jag inte van vid så det känns lite konstigt när jag provar, men det är å andra sidan en sån skärning jag alltid beundrar när jag ser på andra, så.. det ska ju gå! hahah

• NokGroda

LisaML: jag har varit runt och tittat på sajten du postade och det var verkligen snygga grejer där! mycket finare än dem jag sett i affärerna..

• LisaML

Det blir mycket rump-hud då i din bikini förstår jag! Fint!

Ledsen Pöjk att vi snott din tråd, kanske har du haft lite nytta av våra diskussioner?

Svar på tråden Underkläder...?