Kristianstad Brudarna!
Godmorgon Tjejer
JAg kan den 4 och den 6 Juli. Och jag tycker det är en jättebra ide med träff kl 10 den 7 Juli på Duvanders.
Godmorgon Tjejer
JAg kan den 4 och den 6 Juli. Och jag tycker det är en jättebra ide med träff kl 10 den 7 Juli på Duvanders.
Jag var hos Madde igår Daniels syster hon rekomenderade varmt Matton hon sa dem hade jättesortiment med papper... Åhhhh vad jag längtar... :)
Men hur ska vi göra, köra bil eller ta tåget??
Jag tycker det är jättejobbigt att köra i Malmö så om någon annan vill får ni gärna det..
Godmorgon Alla
Ser att ni skrivit endel sedan igår. Jag följer jättegärna med till MAlmö.
Jag håller med PAulinas den kjolen du provade var mycket finare än den du visar på bilden.
Gumsigos
Kommer du på Fredag? Tar du med barnen? också för min brorsflicka är här så hon vill gärna ha någon att "Leka" med.
Kommer Klas?
Hursom helst ni är jättevälkomna.. :) Ska bli jättekul tycker både Daniel och jag.
Gumsigos
Hittade du något kul i stan?
Tyvärr kommer inte Paulinas med sambo dem skulle på barnkalas, tråkigt men bra att jag fick veta i tid. Fredrik vår marskalk kommer också.
Paulinas
Jag tycker bara det är så synd för här i Stan är det knappt ingen affär som säljer tidningar. Var köper du dina ?
Jag köpte på Kvantum men dem har jag allihop.
Skulle vi inte ta det tåget som du skickade mig??? Isåfall är jag där 15 minuter innan så jag hinner lösa biljett.
Va bra dit ska jag köra idag och kolla, ska handla ändå så....
Vänta ska jag kolla.....