• Marie06

Kristianstad Brudarna!

Paulinas

Nä vi åkte inte över till Danmark, vi ska åka till Köpenhamn senare.Får se om vi tjejer hinner åka först eller jag och mamma hinner före.

Har du hittat din klänning? Jag har letat i tidningar som jag har efter era men inte funnit dem. Jag hittade min på www.blondy.nu

Just nu längtar jag efter att få kraft och ork att göra provkort av papprena från Panduro. Och att sola och bada.

• Marie06

Jag kan inte idag, ska visserligen till stan men jag lovade mamma att följa med till Ticket eftersom vi ska resa till Serbien den 18 Juli. Ska till Apoteket också och sen ta en fika i stan.

Men vi ses säkert snart ändå.. :)

• Marie06

Jaha mycket folk på stan som vanligt dagen förre midsommar. Och varmt är det.

Vad ska ni alla göra i midsommar annars då? JAg ska på en jättefest med 150 personer inbjudna. Men det blir lungt för min del jag ska hoppa över drickat.

Till er alla från mig och Daniel en riktigt trevlig midsommar var rädda om er.

• Marie06

Gumsigos

Jag minns din kjol som champanje brun aktig och med knoppar på fram och bak med släp.

Inte så som den alltså.

• Marie06

Jag hade varit så grymt arg och besviken på henne.

Hoppas verkligen att allt ordnar sig för dig.

• Marie06

Jag tror att den du hittat är väldigt lik den du provade. Men jag är inte helt säkert kanske Lisa kan hjälpa dig på Måndag.

• Marie06

Usch, ja det här med planering. Jag tycker det är jättejobbigt. Vill göra så mycket själv utan andras hjälp (för stolt för att be om hjälp) men samtidigt tycker jag det är roligt. Vill känna att jag har gjort det ingen annan och få beröm för det.

Ändå har vi 11 Månader kvar.

• Marie06

Hallå Alla

Paulinas
    Har du visat din klänning för Jimmie?

• Marie06

Daniel, ja han sa Får jag se klänningen? Den ska jag inte se nu. Gud va gulligt av Jimmie att erbjuda sig köpa den. Ska du dit och visa den för din mamma också eller?

Jag vill ha den klänningen men jag ska banta ju så vi får se hoppas på att klara 10 kg. Jag ligger lågt nu med bröllopsplaneringen och till Hösten typ September ska jag ta nya tag.

Bandet, ja du dem var jättedåliga men vi ska lyssna bara på den ene killen Ola heter han så eventuellt kommer han att spela själv eftersom han är jätteduktig.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!