• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Var e alla Kristianstadbrudar?? :D

• Gumsigos

Hej Min-Ah

Jag, Marie06 och Paulinas har träffats några ggr redan så vi har ju lärt känna varandra, men de andra har tyvärr fått förhinder :(

Du får gärna komma in i gänget, vi träffas i bland o delar erfarenheter o tips o bara snackar o har himla trevligt!

Häng gärna med nästa gång!

Den 20:e ska vi prova klänningar på MB:S, vi har plats till en till i den gruppen tror ja. De ville inte ha för många för att alla skulle hinna prova! ;)

Här gärna av dig om du e sugen på att träffas! tjopppsan@hotmail.com

• Gumsigos

Jaa då, vi tre gifter oss inte förrän nästa år, maj/juni/juli-typ.

Så vi har massa tid över att fika. Vi fortsätter gärna efteråt med!! :D

• Gumsigos

Hej Min-Ah

Har du nån mail??

• Gumsigos

Min-Ah: You've got mail!

• Gumsigos

När ska vi ha nästa träff?? Förutom MB:s förstås??

Några förslag på tema?? Pysselkväll (kanske lite tidigt?), tårtprovar dag, köpenhamn/malmö??

Ni kan väl komma med förslag :)

Ha det gott!

• Gumsigos

Eller vad sägs om en utekväll den 1e Juli??!!

Vi kan väl ut o käka en midda i hop, och sen ta en krogrunda eller nåt??

• Gumsigos

Fler Kristianstad-tjejer som vill träffas idag??!

Vi ses utanför Domus kl 11. Kom hit så tar vi en liten fika, o snackar massa!

• Gumsigos

Hej allihopa!!

Ja såg att ja missat en hel sida!! :O

Men guuud va vi hade trevligt i går trots vårt lilla "missöde" :D

Trodde aldrig ja skulle hitta MIN klänning! Har fått reda på vad designern heter, Elisabeth Konin. Tyvärr verkar hon inte finnas på nätet, eller snarare, jag hittar inte henne! :(

MBs sa att hon skulle ha hemsida... får höra igen.

Hade varit kul o visa Gumsigos brudgum det. :) Han har redan sett livet och godkänt det. :D Så det va ju bra, ja håret godkände han me!!

Känns som om ja kan lägga klänningsletandet på hyllan. Bara ja får fatt i hennes hemsida o bild på kjolen, så blir ja lugn.

Sen har ja bestämt mig för en snygg nixa väska och ja tar handskarna där i från med, i samma färg som livet. Slöjan med tror ja, fast i guld, typ den färgen du visa Marie06, fast en annan längre modell som går ner på ryggen med lite tunnare tyg och med broderier.

Känns som om ja kan börja leta annat nu! Dags för brudnäbbarna! :D Nu kommer Gumsigos Tös bli överlycklig när ja börja kolla in klänningar till henne. Gumsigos Pöjk tror jag inte bryr sig så mycket han tar vad ja ger honom, bara han får slips så!! :D:D:D

• Gumsigos

Men lilla gumman!! Inte ska du väl bli sjuk nu??? Du har ju semester!!

Hoppas du blir bra snart!! Krya på dig!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!