• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Hmmmmm ja Klas kom med en vääääldigt lååååång beskrivning så Ja ja tror det ;)

Annars ringer vi!

• Gumsigos

Hej Paulinas, gubben blev nöjd med våra kort så ja kommer att köra på med dem när jag fixat färgen till motivkorten.

Ingen ångest här inte ;)

Förresten så lyckades ja nog lura bort vännen, tror inte att han anat nåt. Känns inte som om han kollat BT heller. Har gömt grejorna nu. Hoppas, hoppas!

Det ska bli så kul att se hans min!

• Gumsigos

Tack för fikat Marie, ja lärde mig lite idag ;)

• Gumsigos

Vill påminna alla om träffen i dag på Darins! Vi träffas 10,30 o snackar sånt som bara brudar kan :D

Hade varit så roligt om ni andra med hade velat och kunnat komma!

Vi ses!

• Gumsigos

Här e fröken tröttis, kul o träffas allihop, dig me Elfina. Hoppas du har tur med vädret på lördag! :)

Vi prata ju lite löst om två veckor här hos mig. Alla som vill e välkomna!

Nu ska jag nog gå ut o lägga mig i hängmattan. :D

• Gumsigos

Nu har ja äntligen fått lite barn o sambo ledigt! Så gissa om ja varit flitig o klippt till dukarna och mätt ut gardinerna!

Får se om ja hinner börja sy innan han kommer hem ;)

Provdukade innan, ni får gärna kolla i albumet.

groups.msn.com/KlasoJennyGranberg/pictures

• Gumsigos

Har inte hunnit, fastnade i nyheterna :( men e på G igen vänta lite :)

• Gumsigos

Nu ska det va klart. Den ena bilden verkar det som om man måste klicka på för att kunna se.

Bry er nu inte om väggarna för de e ju inte klara, men ändå.

• Gumsigos

Mmm tror ja med. Ska se om ja kan få honom att hjälpa mig att laga väggarna så ja kan måla dem... Pratade med en kompis, han har lovat fixa bord o stolar som saknas. Så nu kan ja pricka av det på listan :D Försök o se dekorationen med pappersporslin och lite blommor o sånt. Jag kommer att dekorerar med björkris vid väggarna.

Har inte fått besked om jobbet än... :( man går som i väntans tider. Försöker ställa in mig på att ja inte får det, känns inte så ändå.

När ska vi ha nästa träff? Ni är välkomna hit den 22juli om ni kan då, eller det passar bättre någon annan dag?

• Gumsigos

Men om vi tar det den 29, för då har era gubbar hunnit fylla år ;)

Sitter här o syr dukar så det ryker om maskinen :D

Gubben fick rycka in på jobb idag. :( men då fick ja ju chansen o jobba undan lite med hans!`:D

Sen lär det ju dröja 3veckor till nästa gång. Kommer nog att ligga lågt både med bröllop och festen de veckorna. Ska va hemma i solen o mecka med huset. Han ska påbörja min paddock nu. :) Ska bli så skönt!! Sen ska vi nog flytta hästarna i helgen.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!