• Xena

"Saltvatten-spray"

Någon som kan hjälpa mig hitta ett bra saltvattenspray. Gärna ett av de billigare märkena.

• Svar på tråden "Saltvatten-spray"
  • Xena

Jo, det var ju det jag tänkte. Men ville ha lite tips på märken.

• dags i juni

Jag har testat en som jag har för mig heter pms, tror jag. Den var bra tycker jag.

• rocketqueen

Åh, naturligtvis.. :)

John Frieda har ett bra som finns på bland annat Kicks, ger supersnygg feeling och är inte så dyrt! Det är det bästa från de billigare märken jag provat.

• rocketqueen

dags i juni: Du tänker inte på KMS?

• PPu

Jag har "Surf spray" ifrån Bumble&Bumble. Den kostar 180:-, men den är funkar super i mitt hår

• Lilla Lo

Toni & Gyu har ett men kommer inte ihåg vad produkten heter. Kostar kanske 100 - 150.- (Röd och vit plåtflaska med pumpspray). Sedan har Charles Worthington en liknande men den luktar bara alkohol. Båda funkar lika bra tycker jag. Tror även att Björn Axén har en, men har inte testat den.

• rocketqueen

Bumble&Bumbles är super!

• dags i juni

dags i juni: Du tänker inte på KMS?

JO, det _klart_ jag gör!
    Annars tycker jag pms var ett rätt bra namn, jag menar man kan ju känna sig skit i håret vissa dagar...

• biancablanca

d:fi har ett beach bum som är jättebra kostar runt 160-180, problemet är att trycket i sprutflaskan brukar ta slut innan sprayet gör det....

• loppran

Det finns en både bra och billig saltvattenspray på H&M. Blå flaska, kostar runt en 50-lapp. märkligt bra trots det låga priset!

• duschess

Jag kanske är dum, eller så har jag missförstått det hela, men använder man bara detta spray till håret??? Eller kan man använda till kroppen när man solar, finns det nåt sånt annars??

• loppran

duschess

Nej, saltvattensspray är bara för håret. Det blir så där strävt och lättfixat, som somliga hår blir av att bada i saltvatten- men det innehåller inget salt som mankanske kan tro!

• Meddelande borttaget
  • Jag 25

Jag brukar köpa Wellas, och det tycker jag är kalasbra!

Svar på tråden "Saltvatten-spray"