• Anna2005

Analsex

Min man började prata "löst" om analsex igår. För mig känns det inte helt normalt med den sortens sex men jag förstod på honom att det kanske inte var helt onormalt. Är det någon som provat och kan säga något om det så vore jag tacksam.

• Svar på tråden Analsex
  • Beach-06(Sofie)

Anna2005!

Jag och min kille brukar ha analsex i bland, och det brukar för det mesta vara skönt, fast man ska nog ha glidmedel, annars kan det göra ont, och var försiktiga i början.

• Anna2005

Hur var det första gången? Det låter som att det kan göra väldigt ont tycker jag. Inte normalt med "stora" föremål i den öppningen så jag är lite avvaktande för den här aktiviteten.

• blåsippa

Hej måste bara få säga några ord om detta då jag har utbildnig inom inkontinens-alltså att kissa/bajsa på sig.

Det är faktiskt väldigt många som har anal sex som får problem så småningom och blir avförings inkontinenta.Inte kul.
    Expertisen på ändtarm osv tycker ej att man ska ha anlsex pga av att det är stor risk för detta.

Det är ju så att ytterst i ändtarmen sitter en sfinkter alltså en muskel som är ihopdragen för att vi inte ska "bajsa på oss". Den öppnas när vi är på toaletten o avföringen ska ut.

Det är en helt annan sak att få den att öppna sig för att något ska IN där, blir liksom helt fel för sfinktern.

Nu får jag väl en massa påhopp om att massor har analsex o det går bra.
    Ja visst, vill man ha det så ska man det tycker jag. Men var då jätte noga med att verkligen smörja o försiktigt töja ut sfinktern först.Gärna använda kondom pga att det som sagt är massor av bakterier...

Sen tycker jag man ska känna till den risk som är med avförings inkontinens.
    Jag har träffat flera av dessa o de har det inte kul. Är ju ofta väldigt "skämmigt" också tycker de vilket ofta gör att det dröjer innan de söker hjälp.

Man kan få sår, hemorojjder,sprickor också föutom att bli inkontinent o det stämmer.
    Ändtarmen är ju som sagt inte skapt för detta!

• bellis

Var det inte du som just frågade om hur det var med oralsex..?? Lustigt att ha så mycket "sådant" att ta upp på så lite som två dagar....

Om det är ärligt menat så ber jag om ursäkt. Det har varit lite väl mycket snuskisar här så man undrar ju...

• Anna2005

Jo det är riktigt, förlåt om jag har sänkt nivån. Skäms :(

Det är riktigt att jag frågat om både oral och analsex. Det finns sina skäl, tro mig. Återigen hoppas ingen tagit illa upp.

• Beach-06(Sofie)

Anna2005!

Första gången var lika skön som dom *flesta gångerna* dom gångerna det inte har varit så skönt är när vi har varit för ivriga och glömt glidmedel eller liknande.

Jag har hört att det ska vara bra med analsex i bland.

det skadar ju inte att prova, men ta det lungt i början och använd glidmedel eller liknande, låt han börja med att stoppa in ett finger.

*ursäkta kanske fel forum att prata om detta*

men säger bara min åsikt.

• bellis

Oj, det var inte så jag menade! Som sagt, då ber jag såklart om ursäkt!

• Texas

Tycker personligen att denna typ av sex gör sig bättre på film än i verkligenheten. Har provat men tycker inte att det gav så mycket. En gång fick jag kramper och jätteont i magen efter sådan så nu vill jag aldrig testa igen. För andra kanske det passar bra men det finns helt klart annat jag gillar mer.

• NokGroda

Glidmedel som bara den. Kondom absolut. Och ta absolut av den innan den hinner komma i närheten av slidan eftersom bakterier från ändtarmen kan ge infektioner på "alla andra ställen".

Var dessutom försiktig och gör det inte om du inte tycker det är skönt på något sätt.

Dessutom kan du, om du inte redan känner till det, smidigt kolla om det kanske är så att killen själv gillar analstimulering och att det är därför han tagit upp det med dig. Det är väldigt vanligt nämligen, hos grabbarna.

• Beach-06(Sofie)

just ja kom på om du inte gillade det och istället vill köra på det *vannliga sättet* be han tvätta sig först, finns massa bakterier

kondom behövs inte, tycker inte det e lika skönt med kondom.

Svar på tråden Analsex