Analsex
Min man började prata "löst" om analsex igår. För mig känns det inte helt normalt med den sortens sex men jag förstod på honom att det kanske inte var helt onormalt. Är det någon som provat och kan säga något om det så vore jag tacksam.
Min man började prata "löst" om analsex igår. För mig känns det inte helt normalt med den sortens sex men jag förstod på honom att det kanske inte var helt onormalt. Är det någon som provat och kan säga något om det så vore jag tacksam.
Som nån sa, prova att stimulera honom analt. Varför inte samtidigt som du ger honom oralsex. Många män har en erogen zon där, och de gillar det verkligen.
För tjejer är det som många sagt helt individuellt om man gillar det eller inte. Är man nyfiken ska man förstås prova. Så länge det är med någon som respekterar om du ångrar dig och säger nej efter ett tag så är det ju ingen fara att prova. (Med glidmedel då, förstås, och övriga hygentips tillgodosedda.)
**asgarv***
Tant Pernilla: Håller med dig till 100%!!
de tjejer som gillar det har ofta en del av klit. som sträcker sig ända(!) dit. den är ju mycket större än det som syns utanpå
ja och eventuella tidigare inlägg från mig runt elva är sådana som spärrades ett tag. mycket irriterande - förstår inte varför faktiskt?
Undrar vart TS tog vägen..
Tror ni??
Jengirl: Hon kanske var klok nog och gick och la sig... Eller provade några av de tips hon fått!
vad betyder TS?
Eller sa blev hon radd o gick o gomde sig hehe.. Jag tycker den har traden ar skoj, men jag har ju axa sa himla rutten humor..
Mmm.. Var det inte hennes blivande man igår, och hennes man idag?
Aaa ska inte spekulera i saken..
Beach-06: TS betyder "trådstartaren", alltså den som skrev inlägget från början.
Tant Pernilla!
Tack för svaret!
SYL: smaken är som baken comes to mind =D
appropå vad någon sade
Om man har väldigt tunna ba*skorvar kan det bero på att man äter för lite fibrer vilket gör att tarmen inte rensas och för lite kommer ut.
Kondom är inte dumt alls, både män och kvinnor är känsliga för koliforma bakterier
Nej tack för min del. Tror precis som någon annan skrev att det kan i framtiden leda till analinkontinens etc. Låter hemskt.
Men Wera, gör du rätt och med lite eftertanke så blir du inte det! Jag lovar!!!
Hej du! Självklart ska du inte göra något du inte vill. Min pojkvän ville gärna göra det i början av vårt förhållande, mer för att då gör man lite galnare grejor. Vi gjorde det ett par gånger, men det känns verkligen skumt..och han tyckte det var en kul grej..lite busigt så, men det är inget vi gör jämt..
Testa om du känner dig trygg med din kille, vissa tycker ju att det är trevligt. Själv tyckte jag att det kändes som om jag höll på att göra på mig, med andra ord inte alls trevligt!
Smaken é som baken, som någon av ovanstående sa