• Anna2005

Analsex

Min man började prata "löst" om analsex igår. För mig känns det inte helt normalt med den sortens sex men jag förstod på honom att det kanske inte var helt onormalt. Är det någon som provat och kan säga något om det så vore jag tacksam.

• Svar på tråden Analsex
  • Jengirl

Anna2005

Tyvärr så är analsex som med oralsex! Öva öva öva. Första gången kommer du inte gilla det alls. Man måste tyvärr ha "gjort" det några ggr för att LÄRA sig tycka om det. I början känns det mest läskigt. Som att du ska göra på dig å så. Inte alls trevligt. Men om du vill prova så var jätteförsiktiga! Jag tror att det helt så länge man TYCKER OM det man gör. Lycka till!

• SYL

foresla att ni provar att stoppa en dildo el liknande i rumpan pa din kille innan ni provar att stoppa in ngt pa dig, sa far du se om han verkligen ar sa intresserad av analsex nar allt kommer omkring. det ar killarnas "g-punkt" som sags sitta i rumpan -inte tjejernas.
    dessutom ar det som blasippa sager, att anus inte ar skapt for den sortens ovningar.

• Gotlandsbrud

Blåsippa:
    Det du skriver tycker jag låter mycket märkligt då jag känner läkare som har workshops i analens anatomi för bl.a. homosexeulla män och de trycker på att det är HELT ofarligt! Bara min inte för in ngt som är mycket större än det som vanligtvis kommer ut. Det är ju det det hålet är till för, lagom är bäst.

Sen tror jag rent personligt att är du nyfiken så prova. Det är bara du som kan säga om detta är ngt för just dig! Vissa kvinnor finner oerhörd njutning i just den sortens sex andra inte. Prova lite försiktigt med fingrar och kanske en dildo ensam först.
    Lycka till!!

• Meddelande borttaget
  • Beach-06(Sofie)

måste säga att dildo är nog inte lika som en äkta, jag tror då inte det skulle vara skönt med hårda dildos eller bamsedildos..

• SYL

Gotlandsbrud => En snopp ar val anda bra storre an en b***korv!

• Gotlandsbrud

Beror på vems, men annars är den faktiskt inte det. Kolla ned i toan nästa gång.

• Gotlandsbrud

Beach06: Det finns ganska naturtrogna dildos i mjukt gummi, inte bara hårda eller bamse.

• SYL

haha, na Gotlandsbrud jag tror dig knappt.. det var det sjukaste, inte gor jag nagra jattar iaf.. eller sa har jag val bara rakat traffa valdigt valutrustade killar, men det tror jag inte..

Svar på tråden Analsex