Misslyckad bröstförstoring?
Jag har ett pikant problem jag önskar erhålla kloka och mogna råd angående. Jag vill påpeka att jag absolut inte är motvillig till plastikoperationer (har själv fixat näsan)och att jag eftersöker en seriös diskussion samt att jag betackar mig från feminister som har synpunkter på plastikoperationer. Det finns andra forum för Er!
Nu till mitt dilemma. En av mina väninnor genomgick en bröstförstoring för ett tag sedan och la in alldeles för stora inlägg. Brösten blev vad man i mina kretsar kallar för "stripp-bröst" eller "white-trash" bröst, alltså bröst som skriker "silikon".
Problemet med min väninnas bröst är att hon är alldeles för liten och späd (hon väger typ lite över 50 kg och är nästan 170 cm lång) för att bära upp proteserna som är på 3,5 dl. I veckan ringde hon och berättade lyriskt att hon ska lägga in ännu mer (över 4 dl), då hon inte känner sig 100% nöjd med storleken. Jag visste inte vad jag skulle säga. Till min fråga. Har jag "rätt" att ifrågasätta hennes plastikoperationer då jag själv fixat näsan?