20 augusti 2005
Hej!
Ska gifta mig den 20 augusti 2005. Vi tänkte ha ett utomhusbröllop i en gammal klosterruin. Någon som har liknande planer, eller samma datum? Hur långt har ni kommit i så fall.
Hej!
Ska gifta mig den 20 augusti 2005. Vi tänkte ha ett utomhusbröllop i en gammal klosterruin. Någon som har liknande planer, eller samma datum? Hur långt har ni kommit i så fall.
Visinge!
Jättesnygga ringar på Guldbros tyckte jag! Hur är deras priser? Och varför tycker du att det är ett suveränt ställe?
Hej tjejer! Här är en som nästan gifter sig den 19 augusti! Hänger på er tråd, tror inte vi skulle bli så där jätte många om jag startade en tråd för brudar 19 augusti 2005!
???? Nästan gifter sig den 19??? Vad jag skulle skriva först var att här är en som nästan gifter sig den 20! Alltså jag gifter mig den 19? Ibland bör man nog läsa igenom sina inlägg innan man postar det! Men men....
lillsmurf: skyll på att det är fredag..ha ha..
Ibland skriver man fortare än vad man tänker. Blir så ibland !!
Välkommen till oss !
Förlovningsringen tror jag kostade 3 000 - 4 000 kr (det var min blivande som köpte dom och överraskade mig) och jag vet faktiskt inte riktigt vad deras priser ligger på.
Vi har blivit så otroligt bra bemötta hos dom, man har möjlighet att designa sin egen ring och ja..det är nog därför jag tycker att dom är superbra.
Tack! Ja! Jag skyller på att det är fredag!!
Det här har vi hunnit med än så länge
Kyrka
Festlokal
Klänning + skor + tiara +smycken
Jaquette + skor
Hår och makeup
Menyn
DJ
Transport/gäster
Transport/brudpar
Fotograf
Bröllopsresa
Hotell för bröllopsnatten/helgen
Tärnornas klänningar är beställda
Kvar att göra
Bestämma psalmer, ingångs- resp utgångsmarscher
Boka solist och trumpetare
Har säkert glömt massor nu!
Gifter mig också 20 augusti
Detta har vi gjort klart:
Min klänning
Tärnors klänningar
Näbbklännig
Kyrka
Festlokal
Meny
hotellrum
tiara/skor
festprogram
vigselprogram
Fotograf
smycken (dock ej ringen)
brudbukett och bukett till tärnor och näbb
Inbjudningarna är förståss skickade med Osa senast 20 juni fått svar från 10 av 50
Fyllt i alla viktiga papper
musik för festen
värdpar utsett (vi har ingen toastmaster)
skall göra:
Ringen
Makens kläder samt bestmans
tårtan
bordplaceringskort
Präst!!
jag har lite kvar att göra påminn mig om jag glömt något är ni snälla!
Ännu en som gifter sig den 20/8-05.
Vi skall vigas på en klippa vid havet av en borgelig vigselförrättare, med närmsta familjerna som vittnen och sedan ha en hejdundrande fest i vår trädgård med släkt och vänner.
3 månader kvar idag och följande är kvar att fixa:
Tält till trädgården
Bord, stolar & porslin
Beställa mat (catering)
Gå igenom vigselns upplägg med vigselförrättaren
Tärnans klänning
Skor till mig och min m2b
Brudbuketten
Tårtan
Mp3 (musik)
Tror det var allt som inte är påbörjat!
TRE månader kvar bara idag!
Wiiieh! Tiden går fort när man har roligt. :D
Jaha. Nu är d bara tårtan, lämna in ringarna, köpa alkohol i tyskland och bordsplaceringen kvar....vad ska man göra sen då???