• sbh

less student

Någon mer än jag som hellre planerar sitt bröllop än pluggar? Sitter nu med den sista uppsatsen och är inte ett dugg motiverad. Det är roligar att planera bröllop. Vi ska gifta oss den 20 augusti. Våra inbjudningskort (testvarianten) kom idag! Känns konstigt att se sitt namn tryckt på dem, blir lite verkligare då.
    Någon som har motivationstips så här inpå upploppet?!

• Svar på tråden less student
  • drömmare

Det är inte bra för mig att se att så många hellre surfar här än pluggar!! Jag har en tenta i juridik på fredag, och jag trodde jag var ensam om denna dåliga självdisciplin! Nu slipper jag skämmas, och vågar knappt tänka på vad det kan leda till...

• Varja

Mjae... student och student men jag ska disputera om två och en halv vecka och sitter här idag!!!! *gah*

• anna_80

Värst vad många psykologistuderande. En till här. Kognitiv psykoterapi just nu, men ett par veckor kvar till tentan, så mycket tid på bt! Är det nån mer som läser psykologi i umeå?

• sbh

det är väl vi psykologi studenter som har lyckats "hjärntvätta" våra respektive till giftemål Skämt å sido. Jag pluggar i Luleå, men läser en distanskurs i Umeå

• anna_80

sbh, det låter som en fullt trovärdig teori! tyvärr är det svårare att applicera på sig själv, annars kunde man hjärntvätta in lite pluggmotivation där nu bt-nerven sitter...

• Rystall

Jag läser till sjuksköterska, men det har inte varit så svårt att övertala sambon till giftemål ändå, det var bara att hota med den STORA sprutan

• brud nyår05

Vi ska gifta oss på nyårsafton. Jag läser socionomprogrammet på Mittuniversitetet (Östersund), ja och nuvarande kurs är som sagt psykologi...hemtenta...bläääää. Tokless e jag nu, det blir inget vettigt gjort, jag är bara på BT och läser och fnissar.

• FinFin

Skönt att höra att det är fler som hellre surfar på BT än pluggar Själv pluggar jag på (det numera omskrivna) lärarprogrammet...& tro det eller ej...disciplinen tryter även hos en blivande gymnasielärare

• Bröllopstokiig

En socionom till - kul! Men jag kan ju oxå lägga mig till skaran med psykologi och sociologi i bagaget (80 p sammanlagt).

Kul att läsa att det inte bara är jag som våndas över uppsatser. Sitter och skriver (eller borde iallafall ) på min 10 poängare, just nu hatar jag den... Bra tajming oxå att behöva skriva klart den samtidigt som jag gifter mig om 3 veckor...

Svar på tråden less student