• sbh

less student

Någon mer än jag som hellre planerar sitt bröllop än pluggar? Sitter nu med den sista uppsatsen och är inte ett dugg motiverad. Det är roligar att planera bröllop. Vi ska gifta oss den 20 augusti. Våra inbjudningskort (testvarianten) kom idag! Känns konstigt att se sitt namn tryckt på dem, blir lite verkligare då.
    Någon som har motivationstips så här inpå upploppet?!

• Svar på tråden less student
  • brud nyår05

Vi sitter i samma båt... Fattig student ska gifta sig med mindre fattig magister. Men oj va tråkigt det är att plugga nu!! Sitter just med hemtenta i psykologi..suck!! Jag är mer här på BT och snurrar än i mina böcker ;)

• ztar

Här är en till :)
    Håller på med en övningsutredning just nu men oj vad mycket roligare det är att vara på BT :D

• sbh

då är vi två.. Jag läser också psykologi, fast just nu håller jag på med arbetsmiljöarbete. När ska du gifta dig och var?

• Suusaan

Fler som jag, märker jag :)

Sitter idag och pluggar inför sista tentan (imorgon), men sen blir det uppsats. Vi ska inte gifta oss förrän i december, men det är så lätt att övertala mig om att det är såå mycket som måste fixas nu ändå :D

• AndreaM

Här är en till student, som skriver på ett examensarbete samtidigt som BT tar allt större plats i vardagen Ska gifta mig först nästa höst, men kan inte hålla mig från planeringen i alla fall...

• robbans flicka

och här är en till less student som hellre sitter här o snokar än pluggar, just nu läser jag sjukvård o det går så trögt o inte har jag nån motivation heller o sen måste jag läsa socialpsykiatri o det känns inte heller lustigt. Blä vad trist allt känns!!

• Rystall

En till student som jobbar på den sista uppsatsen och som skall gifta sig i sommar. Men först är det examen. Lite trist när man inte kommer att ha en krona till ev fest. Man har ju inte direkt tid att jobba extra heller. Det löser sig nog. Jag tycker iallafall att det är roligt att skriva på uppsatsen, fast det är än roligare att planera bröllop.

• Alcar

Här är ytterligare en! Sitter med min hemtenta i socialpsykologi (delkurs till Sociologi A) men det är ju mycket roligare att sitta här än att skriva på den! :)
    Jag och killen (som studerar till civilingenjör) ska gifta oss nästa sommar. Blir så knapert med pengar nu när båda pluggar, men det får gå. Vi sparar så gott vi kan. Tänker iaf inte vänta tre år bara för att vi båda ska hinna ta examen först... :o

• alrun

Här är en till! Tenta i kalkylering på fredag men jag funderar mycket hellre på inbjudningar än på kostnadsanalyser. Kanske kan man göra kalkyler på bröllopet???

• okt2006?

Sitter också med en hemtenta i strategisk kommunikation, men ca hälften av min planerade studietid spenderar jag på BT istället. Och jag ska inte gifta mig förrän NÄSTA HÖST, undrar hur motiverad jag kommer vara om ett år...

Svar på tråden less student