-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden September-brudar??????
-
Vi slår till den 10 september. det blir väl helgen efter er.
-
Meddelande borttaget
-
Vi kommer att gifta oss i Lidköping.
Känner väl att planeringen är under kontroll. Kyrkan är bokad, inbjudningarna har gått ut, min klänning är klar osv. Vi har inte hittat någon transport mellan kyrkan och festen, och vi har ingenstans att bo natten efter vigseln. Stället vi vill bo på har inte öppnat för sommaren än.
Vi har bokat festlokal, men alla detaljer kring festen är inte klara än.
Tror att det mesta kommer att lösa sig. Vi har jättebra tärnor, bestmen och värdpar som hjälper oss.
Hur går det för er? -
Meddelande borttaget
-
Jag ska också gifta mig i september närmare bestämt den 17:e !
-
Meddelande borttaget
-
Jag är 28 år.
Glömde ju berätta att frissan är klar också. -
Hej hej !!
Vi ska gifta oss i Bro utanför Stockholm. Har bokat kyrka, köpt min klänning + skor, bestman, tärna, toastmaster är klara.
Hade bokat ett värdshus för festen men fick för ett par dagar sedan reda på att han som driver/drev det stället har SÅLT !!!Så jag blev "lite" arg kan man säga, vi bokade i början på januari... Så nu är vi i full fart med att jaga ny festlokal. Ska kika på en idag faktiskt.
-
...jag är 29 år ( 30 i morgon.... )
-
hej hej,
jag ska också gifta mig i september, den 4:e!
Har inte så mycket klart än, klänning, inbjudningarna, fest ställe/arrangemang och prästen.. så jag har en hel del att fixa med, men efter vi skickade ut ibjudningarna kände jag att jag behövde lite semester från allt fixande