morgongåva till brudgum
Hej!
Jag skulle behöva tips om vad man kan ge sin blivande man för morgongåva. Helst något som kan vara ett minne för livet och romantiskt. Tacksam för alla förslag!
Hej!
Jag skulle behöva tips om vad man kan ge sin blivande man för morgongåva. Helst något som kan vara ett minne för livet och romantiskt. Tacksam för alla förslag!
När jag såg frågan så tänkte jag direkt: secret box. Men då måste ju en sådan där "BRA" dag infinna sig. Om ni förstår vad jag menar... (att man tycker att man är fin...) I mitt fall infinner de sig inte så ofta :)
Upptäckte när jag nyss gick in på min egna länk i den här tråden att jag fick allt på finska...kanske ska skriva att man kan ändra språket till svenska längst upp i högra hörnet. Om det var någon som undrade över det där med symbolik och så...:)
Öööh, "secret box"? Vad är det?
Det är sensuella bilder på bruden i tex stay-ups o korsett´... Kläderna hon har under brudklänningen...
Min ska få en dörrskylt där det står Familjen B.....
Han är nämligen den enda i familjen som ännu inte heter B.......
Då blir vi liksom en "riktig" familj i mina ögon.(!)
Jag diskuterade secret box med min blivande och han ville inte ha nån!
Han tycker att jag är den sexigaste kvinnan som finns på den här jorden, men vad skulle han göra med de korten? Och vart ska han ha den? Den skulle nog hamna i nån låda och glömmas bort. För han kunde ju inte ta ett kort och ha det inramat på kontoret precis
Tänkte bara att ni kanske ville höra en mans åsikt om det hela.
Gable, min man sa detsamma. Var i hela världen ska man ha dem? Ingeting att hänga på väggen direkt.
Haha, min sa detsamma! "Varför skulle jag vilja ha foton när jag har den äkta varan framför mig..."
Nån som har tips på fotograf för secret box?
för secret box finns brigitte.nu i stockholm. inte helt säker på prisern , men tror det är 8 kort för 2500.
själv tyckte jag det var för mycket pengar så jag har en kompis som fotar mig istället med digitalkameran. fördelen med det är ju att vi kan ta hur många bilder som helst och sedan välja de bästa, eftersom ingen av oss har någon direkt fotovana. de bilder vitagit hittintills har blivit jättebra.
Om man vill ge sin man ROLIGA manschett knappar har bluebox.se en del att välja på.........säkertsnål, vattenpass, roulett, biljardklot eller sardinkonserv.lite små kul.............jag funderar än...har en man som inte så ofta använder maschettknappar........dessto större anledning att ha lite skojsiga då..........
Min blivande såg en gång på en auktion en massa otroligt fula "dricksglas" i tenn, en slags servis, som han vill ha. Var hittar man dessa? Har ingen lust att springa på auktioner direkt...
Jag fotograferade mig hos "fotograf Birgersdotter" och blev jättenöjd.
Vi tog utomhusbilder och det kändes jätteavslappnat. Hon tog dessutom bilderna digitalt, så samma kväll som hon tog dem satt vi och valde ut bilder. Sen tog det nån vecka så fick jag hämta dem framkallade och i fint album. Mycket uppskattat av maken
Jag har köpt konsertbiljetter till Elton John den 3 dec som han ska få som morgongåva.... hoppas han blir glad