morgongåva till brudgum
Hej!
Jag skulle behöva tips om vad man kan ge sin blivande man för morgongåva. Helst något som kan vara ett minne för livet och romantiskt. Tacksam för alla förslag!
Hej!
Jag skulle behöva tips om vad man kan ge sin blivande man för morgongåva. Helst något som kan vara ett minne för livet och romantiskt. Tacksam för alla förslag!
Jag vet inte om det är så romantiskt, men jag ska köpa varsin T-shirt med trycket Just Married. (åker till USA på bröllopresa så det känns lite kul). Då är ju visserligen den ena till mig... Å andra sidan tror jag inte han vet vad morgongåva är och räknar inte med att få något!
Om han är typen som använder, skulle kunna tänka sig att använda, smycken så tycker jag att ett enklet silverarmband är en bra gåva. Köpte ett brett enkelt silverarmban till min blivande man o han använder det jämt. Hade han inte redan haft det hade jag köpt ett som morgongåva själv.
Jag köpte en klocka till min man, och lät gravera in våra namn och "för evigt" i "botten" på klockan. Han blev väldigt glad för det.
Vad sags om ett par fina manschettknappar? Alla anvander ju inte det varje dag, men sarskilt da kan det ju vara kul att ha ett par "riktigt speciella" att ta till vid behov. Funderar sjalv pa manschettknappar, for min blivande ar inte latt att handla presenter till... Han anvander dock manschettknappar regelbundet, om an inte dagligen.
Min m2b ska få en gitarr!!! Hoppas bara att han kan spela också
Jag köpte ett fickur till min man och hade graverat in ett litet citat som är 'vårt'.
Min syster köpte en tavla till sin man.
Min blivande make ska få en tatuering. Han kommer att svimma. Dels för att jag är så fruktlöst emot tatueringar och verkligen inte vill att han ska göra en. Dels för att han nog egentligen är för feg för att göra en Men vad ska man annars ge en man som har ALLT?! Jag bara hoppas att han placerar den på ett ställe som inte syns alltför väl.
I täby centrum har dom en butik med roliga/snygga manschettknappar...dom har bland annat knappar formade som riktiga vattenpass, kompass, rolettbord, m.m. värt ett besök! Jag kommer inte ihåg vad butiken heter men den ligger på andra våningen osså tror jag den låg i närheten av wedins, bara lite bortanför...dom har även skjortor och slipsar
Jag behöver också mer tips i det här ämnet!! Jag vet inte vad jag ska köpa till honom och än mindre vad vi ska önska oss i bröllopspresent...
Jag vill hitta något som han kan ha som ett minne resten av livet. Svårt! Har hittat ett par manchettknappar i vitt guld som är jättefina, men dyra! Behöver få tips på något alternativ....