Inlägg från: Tjejen i Läjet |Visa alla inlägg
  • Tjejen i Läjet

Noter till Ronja Rövardotter

Hejsan

Vi skulle vilja ha noterna till Ronja Rövardotter som vi vill ha som utgångsmusik i kyrkan. Vet ni vart man kan hitta den?

Tack på förhand

• Svar på tråden Noter till Ronja Rövardotter
  • Tjejen i Läjet

Dala

Det blev något fel. Kan du skicka den till aysecronehag@yahoo.com istället.

Vi valde den låten för att Ronja är så speciellt för mig med. Jag VAR Ronja när jag var liten. Kan hela filmen utantill..

Super kul

• Tjejen i Läjet

Hej igen
    Nej det är ju inte samma låt. Men om vi inte skulle hitta noterna så tar vi birka istället. Den är också fin, fast det blir ju inte samma grej.
    Jag ska kolla hemma om jag kan se noterna, då datorn här är kass. som jag ju redan skrivit

• Tjejen i Läjet

Dala82: Tack för noterna. Jag fick ut dem på min dator hemma. Nu ska bara kyrkomusikern få dem. Bästa kramar Ayse

• Tjejen i Läjet

Nu har jag gett noterna till Kantorn. Det var inte den låten jag menade. Den jag fick Dala82 var ju ledmotivet till filmen, jag vill ha den där som dom sjunger på festen. Ba dom, ba dom, ba dom, dam daba,baba, daba...., vet du vilken jag menar????

Har du den också i så fall?

• Tjejen i Läjet

Dala82. Jag och min blivande tar den låten som du skickade. Den blir kanon. Skickar givetvis noterna till Rövardansen om jag hittar dem. Kramis

Svar på tråden Noter till Ronja Rövardotter