Noter till Ronja Rövardotter
Hejsan
Vi skulle vilja ha noterna till Ronja Rövardotter som vi vill ha som utgångsmusik i kyrkan. Vet ni vart man kan hitta den?
Tack på förhand
Hejsan
Vi skulle vilja ha noterna till Ronja Rövardotter som vi vill ha som utgångsmusik i kyrkan. Vet ni vart man kan hitta den?
Tack på förhand
Puffar upp
Lägg ut din mailadress så mailar jag den till dig!
a_cronehag@hotmail.com
Taaaack!!!!!!!!!!!
u got mail
Kul att det är fler som tycker att Rövarsången passar på bröllop! :) Eller rid över skog som den heter, utan mansrösterna. Köpte skivan av Björn Isfält förra veckan med Rövarsången och Rid över skog på. Gud så fina! Rös i hela kroppen när jag hörde dem!!!
Min kille har inte friat än, men vi har börjat pratat lite om bröllop. Jag skulle vilja ha den som ingångsmusik när jag går in med min pappa. Rönja är så speciell för mig och honom. Ngt särskilt skäl till varför du valt Rövarsången??
Dala
Det blev något fel. Kan du skicka den till aysecronehag@yahoo.com istället.
Vi valde den låten för att Ronja är så speciellt för mig med. Jag VAR Ronja när jag var liten. Kan hela filmen utantill..
Super kul
me too....:) Det var därför som jag blev så konfunderad när de på den andra tråden jämförde Birkalåten med rövarsången, det är väl inte samma???
Har skickat nu!
dala82 vill du maila den till mig med?
Tusen tack på förhand!
byggkompaniet@comhem.se
mary&chris
Har skickat till dig nu!!
Hoppas bara att jag skickar rätt noter. Fick dem nyligen av en annan här på BT, men har inte hunnit tittat igenom allt för att se om de stämmer, men det gör de säkert.