Köp & sälj: Festkläder herr forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Säljes: Vit Väst, kravatt och smokingskjorta Cavaliere Strl S av carol­i­ne199­0 Festkläd­er herr 3,6k 0 Säljer Ivory-vit väst med tillhörande kravatt/plastrong och näsduk med fint mönster från v... Festkläd­er herr Obesvarade
0
3,6k
Säljes: Bröllopskläder herr strl 58 av Zetti­s Festkläd­er herr 1,1k 0 Frockcoat strl 58, Smokingskjorta strl 46, väst strl 62 och plastrong. Passade på min man... Festkläd­er herr Obesvarade
0
1,1k
Säljes: Bröllopskläder Herr, 56 / 158 av Tobbe­l­ito Festkläd­er herr 2,0k 0 Kostym & Kavaj, stl. 56 (XL), herr Cavaliere frockcoat (längre kavaj) storlek 156. S... Festkläd­er herr Obesvarade
0
2,0k
Säljes: Bröllopskostym, stlk 52 - Cosmo av erikh­o­oft Festkläd­er herr 1,2k 0 Säljer min bröllopskostym från 2007.Storlek: 52 (jag är 189cm lång)Märke: CossmoModell: LU... Festkläd­er herr Obesvarade
0
1,2k
Säljes: Fin frack med frackväst av Sara8­3­eriks­s­on Festkläd­er herr MrsF2B
Äldre 19 Jan 19:24
1,7k 3 Fin väldigt välvårdad frack med frackväst. Jackan i stl c50 och byxa i stl c148. Frackväst... Festkläd­er herr MrsF2­B Äldre 19 Jan 19:24
3
1,7k
Säljes: Jaquette, storlek större av Alici­a­123 Festkläd­er herr pata64
Äldre 12 Jan 09:10
1,6k 5 Till salu. Svart jaquette med tillhörande kravatt, vit skjorta, silverväst och svarta klac... Festkläd­er herr pata6­4 Äldre 12 Jan 09:10
5
1,6k
Säljes: Säljes: Frockcoat stl 46/146 av Black­W­Inged­A­ngel Festkläd­er herr 1,2k 0 Säljer frockcoat, använd en gång. Stl 46, men nedlagd i ärmar och byxor så att den även gå... Festkläd­er herr Obesvarade
0
1,2k
Säljes: FLERA BILDER. Kravatt, cravat, plastrong, näsduk, manchettknappar av Mamse­n Festkläd­er herr 2,1k 0 Kravatt i silver eller rosa med tillhörande näsduk för herr, 100 kr st.. Slipsar eller flu... Festkläd­er herr Obesvarade
0
2,1k
Säljes: Vit väst till brudgum av Jacob­V­F Festkläd­er herr 1,2k 0 Exklusiv vit väst köpt på Steens herrmode i Stockholm (http://www.steensherrmode.se/)Fin l... Festkläd­er herr Obesvarade
0
1,2k
Köpes: SÖKES: Liten Väst av sofia­b­ern Festkläd­er herr maljor
Äldre 13 Oct 21:17
990 1 Söker en svart väst i LITEN storlek! Min karl har kollat lite överallt, men han är alltså... Festkläd­er herr maljo­r Äldre 13 Oct 21:17
1
990
Säljes: säljes väst, kravatt och näsduk av AnnSo­f­ieS Festkläd­er herr 1,3k 0 Använd en gång st L. Tyvärr har en knapp lossnat men den finns kvar som ni kan sy dit igen... Festkläd­er herr Obesvarade
0
1,3k
Säljes: Ljusrosa väst & kravatt av danii­e­l Festkläd­er herr Matrimonium
Äldre 16 Sep 16:04
2,0k 4 Ljusrosa väst och kravatt säljes. Använt en gång, på vårt bröllop.Lite mer ljusrosa än på... Festkläd­er herr Matri­m­onium Äldre 16 Sep 16:04
4
2,0k
Säljes: Väst & kravatt & näsduk de Renouard av Super­C­hevy Festkläd­er herr 1,4k 0 Har ett väst-paket från de Renouard som jag säljer. Är använt en gång men är i absolut nys... Festkläd­er herr Obesvarade
0
1,4k
Köpes: Köpes: Ljus väst (+ vit skjorta?) av Klara­d­al Festkläd­er herr Mallav
Äldre 26 Aug 15:55
1,0k 1 Söker en ljus herrväst. EJ rosa eller vit, i Stockholmsområdet.Om det finns en vit skjorta... Festkläd­er herr Malla­v Äldre 26 Aug 15:55
1
1,0k
Säljes: Väst & kravatt av SNÖ Festkläd­er herr 1,0k 0 Bröllopsväst i ljus beige med mönster i nougat st smed tillhörande kravatt o näsduk.Oanvän... Festkläd­er herr Obesvarade
0
1,0k
Säljes: Cremefägad väst Cavaliere stl 46 av Ellin­o­rS Festkläd­er herr 1,1k 0 Cremefärgad och subtilt mönstrad väst från Cavaliere stl 46. Endast använd en gång. Nypris... Festkläd­er herr Obesvarade
0
1,1k
Säljes: Ny Kostym av SNÖ Festkläd­er herr 909 0 Ny Kostym st 50 av märket " de Renouard"säljes p.g-a fel storlek, byxa ej upplagd.Kan skic... Festkläd­er herr Obesvarade
0
909
Säljes: Skjorta av Kimmi­e­89 Festkläd­er herr 806 0 Säljer en felmärkt vit skjorta. De står som storlek XXXL men är mer en storlek M liten L.... Festkläd­er herr Obesvarade
0
806
Köpes: Mörklila kravatt och näsduk? av Anett­e­86 Festkläd­er herr 863 0 Jag söker mörklila kravatt med näsduk. Hör av er snarast om ni sitter på något sådant ni v... Festkläd­er herr Obesvarade
0
863
Köpes: Rosa väst ! av Luajs­a Festkläd­er herr 869 0 Söker rosa väst till min blivande man att ha under kavajen på bröllopet. Ljusrosa / Rosa !... Festkläd­er herr Obesvarade
0
869