• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • sommaren13
    confuzed86 skrev 2013-05-24 21:12:34 följande:
    Tackar :) inte så hemskt dyra heller
    Hade dom erbjudande på dom? På dom jag köpte så var det erbjudande, örhängena för halva priset när jag köpte halsbandet. Dom hade ju gjort fel på mina, halsbandet kostade 198kr och örhängena 139kr men hon hade knappat in 269kr på örhängena, så jag fick gå tillbaka och fick tillbaka 65kr.
  • sommaren13

    Så där ja, då har jag beställt kostymer till barnen, hittade på bonprix för 349kr st. Så nu behövs bara skjortor och skor, sen är dom klara. Känns så skönt, har jagat som en dåre efter kostymer till barnen.

  • confuzed86

    Sommaren13: nej det var inget erbjudande vad jag kunde se. Det blev nästan 400kr för allt

  • Längtandsfull

    Det känns att det börjar närma sig. Jag har nästan varje natt jobbiga drömmar om att vi blir försenade till vigseln eller att vi helt glömmer bort vigseln. Inatt drömde jag om att ca 15 minuter innan vigseln skulle börja så var barnen både hungriga och trötta så dom var jättegnälliga. Drömmer alltid om det jag fasar över mest.

  • SingingFantacia

    Fick precis info om att min tärna som även ska gör mitt hår och make har åkt in på sjukhus. Hon kommer nog ligga inne ett tag. Om det blir som läkarna befafar så blir hon inne ett tag. Frågan är om hon kommer kunna komma på bröllopet. Panik.


  • Augusti13

    hihi lustigt hur vi alla räknar dagar, men det är ju så kul! 76 dagar kvar för oss som gifter oss 10 augusti - galet!

    Känns som de flesta här inne har fixat allt "viktigt" nu? Vi har iaf hindersprövning klar, kyrka, lokal, DJ, solist och kläder, vilket känns viktigast för oss. I mitten på juni ska vi träffa både präst och hon som är ansvarig för festlokalen, det blir skönt att checka av på listan.  

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!