• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Pagnie
    hjgs skrev 2012-04-24 21:35:42 följande:
    hmm den är inte så lång utan den är 76 cm från kanten till där den är fast sydd i kammen. hur långt ner går 120cm förstår att det är olika beroende på hu lång man är men ändå...
    det är nästa ner till govlet. lite högre upp. jag är ganska lång (178) så ja som sagt en bit upp.
  • hjgs
    Pagnie skrev 2012-04-24 21:45:33 följande:
    det är nästa ner till govlet. lite högre upp. jag är ganska lång (178) så ja som sagt en bit upp.
    okej då är vi lika lång har hittat nån ska se om jag sparade länken återkommer...
  • Pagnie
    hjgs skrev 2012-04-24 21:46:42 följande:
    okej då är vi lika lång har hittat nån ska se om jag sparade länken återkommer...
    Tack tack låter bra :D
  • MariaMagdalena

    Idag kom skorna Tog inte lång tid alls tycker jag, 12 dagar.


     


    IMG446.jpg

     

  • MariaMagdalena
    MariaMagdalena skrev 2012-04-25 13:07:14 följande:

    Idag kom skorna Tog inte lång tid alls tycker jag, 12 dagar.


     


    IMG446.jpg

     


    Dock så kan dessa komma att bli oanvända då vi eventuellt tänker ha vigseln på stranden ist, och dessa är nog inte så strandvänliga Är det någon som har tips på fina alternativ som skulle passa bättre till ändamålet får ni gärna hojta
  • Pagnie
    MariaMagdalena skrev 2012-04-25 13:07:14 följande:

    Idag kom skorna Tog inte lång tid alls tycker jag, 12 dagar.


     


    IMG446.jpg

     


    jättefina var dom verkligen. har du länk till dom?
  • sanzan

    Hej! Jag är på jakt efter aprikosfärgade flugor, eller egentligen allt möjligt i aprikost. Alla förslag mottages tacksamt

  • Sara1291

    Nu är jag på jakt efter stolsöverdrag. Hittar antingen billigt men med dyr frakt eller billigt men de fraktar inte till Sverige.. 
    Någon som vet vart på ebay man hittar detta?
    Håller också på att leta efter tyll som en galning, någon som vet om 275 cm x 45 m för 50 dollar är bra pris?  

Svar på tråden EBAY tråden!