• Redaktör Kristin

    Placeringskort - idébomba här och visa bilder!

    Ett enkelt vikt papper på tallriken? Ett hjärta eller ett blad på vinglasets kant? Det finns lika många placeringskort som det finns bröllop.

    Lägg in en bild på de placeringskort ni ska ha på bröllopet! Eller visa andra kort du tycker är fina eller extra kreativa.

    Placeringskort - idébomba här och visa bilder!

  • Svar på tråden Placeringskort - idébomba här och visa bilder!
  • Lindiloo

    Vi har tema Lavendel-Lila, så placeringskorten kommer även vara i den färgen. Har hittat fina fjärilar som placeras på glasen.

  • Pandy

    Jag vill samla drivved och skriva namn på. Men vet inte vad jag ska skriva med. Har tänkt lite lantligt/vintage inspirerat med blekrosa och allmogeblå/duvblå. Drivveden flirtar lite med det rustika och att vi gifter oss i Kullabygden där ju Lars Vilks konstverk gjort av drivved, finns. Någon som har något tips om vad jag ska skriva med?

  • LinneaR

    Då vi hade lite teparty-tema så köpte jag små "gift tags" på ebay och skrev en liten lapp med namnet på (satt egentligen en lapp med Happy Birthday, men det passade ju inte så bra:). Två olika mönster var det och här är det ena:


  • Linnea89


    Våra placeringskort :)
    På den stora dagen ska de dock vara knutna med en rosett runt "servettrullar".
  • annie s

    Vi har köpt ett frågespel "saker du borde lärt dig i skolan" som vi ska använda till placeringskort. Tänker att dt borde ge lite att prata om bland gästerna

Svar på tråden Placeringskort - idébomba här och visa bilder!