• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • vioola

    Hejsan

    Till Diablo

    Jag är mäter med 73-74 cm under men har ca 89 cm över brösten. 70dd eller en "mindre" 75d är det som passar mig bäst. Är för övrigt 174.5 cm å väger ca 62 kg. Kan väl även lägga till att ja hade ca 75A innan å la in 330cc geléhallon (hög profil).

    Kramis

  • Diablo

    Å 17. Jag mäter ju 95 nästan 96 över bröstet. Men samma mått under som du. :0

    Och som sakt jag fyller en 75C med pushup. Fasen de borde vara större. ; )

    Nä jag förstår mig inte på detta. Men upplever nästan att jag blir lite mansik. Kollar och mäter, tycker att de krymper. Jag har nog tappat förståndet......

  • bröstkaramellen

    famousfairy:

    Om du känner att 215 blir bra (för att inte blir för stor) så undrar jag hur jag kommer att se ut med mina kommande 335 *hjälp*. Minns du måttet över bröstkorgen? Mitt mått var 14cm och därav fyllningen för att fylla ut det bröst som redan finns (lilla b). Jag fick inte tid förrän i slutet av maj. Känner mig som någon beskrev det som att man är precis knäpp som vill göra detta trots alla risker. Men ändå så finns där en längtan efter BRÖST

  • famousfairy

    hej!
    Rat du skulle till Charles va? vad ska du ha för implant.. 190?
    Bröstkaramell, jag ska till AK, mina blir drop formad(tror jag), Min vännina hade 230 och allt jag se är bröst, det passa henne hon är nog storlek 36 men är nog 170 lång.
    Ho sa att jag skulle vara försiktig med 245 .. men.. jag tror efter ha kollat mycket på olika implant och priser, hon fick runda silikon, eftersom de kostad runt 30/35000 på kirurgcentrum. så det beror mycket på implant typ tror jag. Är hemma om några dager ska ta mina mått då, runt "korgen" och över brösten och hör av mig.Jag ha inte heller fött barn.. tyvärr. hej så länge.

  • famousfairy

    PS Mina kostar 49000 med försäkring. In 07.30 ut under dagen!! den 3 april yikes!!

  • Rat

    Famousfairy

    Ja, jag ska opereras hos Charles. Implantat McGhan style 410. Kommer inte ihåg vilken projektion det blev till slut. men det såg bra ut när jag provade Får väl lita på Charles omdöme

  • bröstkaramellen

    famousfairy:

    Vad pirrigt! Bara 1 1/2 vecka kvar alltså! Jag ska ha droppformade MF (lite mer utstående alltså). Jag sa aldrig på AK vad jag önskade i storleksväg (bara att jag ville ha en proportionerlig byst till min kropp)utan de plockade bara fram det som de tyckte skulle bli bäst till min kropp. Alltså 335. Sedan visade de en bild på en som lagt in ungefär samma och det såg jättebra ut. Jag fick även se en bild på en tjej som lagt in betydligt mindre (ca 240 tror jag) och de var verkligen stora! Så det är alltså mycket beroende på kroppsbyggnad. Det är 2 månader kvar till min op. Längtar jättemycket ibland och ibland blir jag jättenervös!

  • bröstkaramellen

    Gjorde inte en smiley där efter "utstående". Blev visst bara så.

Svar på tråden Bröstförstoring (4)