• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • bröstkaramellen

    Pickolina:

    Jag vill nog helst inte att det blir större än vad jag tänkt. Ristestet känns som sagt stort, men framförallt tycker jag att det skaver så förbaskat med plastpåsarna
    Men det känns som så att om de blir lite mindre än vad de är med ristestet så är det nog så som jag vill ha det.

  • famousfairy

    Bröstkaramellen.. Yay!! någon som jag!! ska på sista besök nästa onsdag op den 3april.
    410 MM 215g eller 425. är 160 lång 48k. Min vännina som är längre än jag hade 230 och är enorm. gjorde oxå ristestet visade det på AK. jag sa att det känns ENORM!! så stor kommer du inte att vara var svaret. Ha nu en 75A proppfullt med pushup bitar, ville vara stor a eller liten b. fyller knappten 70A push-up nu. Är utomlands på telefon internet, svårt att komma åt datorn. är så nervös och o-säker please stay in touch!!
    f.låt att min svenska är så dålig just nu!
    KRAM!är livrädd att bli för stor!!

  • EnYsterSyster

    Angående storlek:

    Jag köpte en "lagom" stor BH som jag sen fyllde ut med rispåsar och senare inlägg. Jag tyckte 150 ml i varje kupa var lagom. Eftersom min kirurg rekommenderade att lägga på 50 ml som muskeln "tar" blir detta 200 ml. Jag valde anatomiska gelehallon MM 215 g (ungefär 215 ml). Jag förväntade mej en aning större än det jag provat ut, precis så blev det.

    Jag är 165 cm, väger 54 kg. Hade innan en utammad 70B, nu 70D. Jag upplever (precis som expediten i BH-affären) är jag är RIKTIGT bystig.

    Min rekommendation (fast jag vet att jag är ganska ensam) är att INTE ta för stora. Jag tog bara 215 g och blev riktigt stor ! Fast allt beror nog på hur man upplever det.

    Med facit i hand kunde jag absolut ha tagit mindre.

  • famousfairy

    kära en ystersyster,
    tack.. jag tror jag står på mig och ta 215g 410MM. första gången jag provade på AK tog vi 215 och sen 245. hon sa att mycket plattas till under muskeln. Andra gången tog hon fram 245 och 265(tror jag var nästa storlek) och då tog jag 245, Gabriella sa att det var så lite skillnad, men nu efter jag ha läste dina inlägg tror jag att 215 är nog bäst. Kan alltid ha push-up! Jag ha kanske gått upp en 1/2 till ett kilo sedan första besöket eftersom jag ha slutat träna sedan en månad tillbaka. mitt jobb var VÄLDIGT fysisk men jag är "för gammal" att fortsätta där,dvs jag är tjänstpensionär!.. vid 42år! och då är mina bröst lite lite fylligare. Jag tycker de är ganske söta, bara lite för små. Tack för all råd till dig och ni andra.. så skönt att jag hittade denna sida. Hade tröttnat på att bara kolla olika bröst på nätet! Bamse kram!

  • Jengirl

    *sussie*

    Du kan aldrig veta om du får hård kapsellbildnig. Kapsellbildning får alla, frågan är bara om den blir mjuk eller hård. Mjuk ska den naturligtvis vara. Klart att du inte ska gå omkring och oroa dig, utan njut av dina bröst nu. Sannolikheten att du behöver byta ut dina implantat i framtiden är ganska så stor. Även om du har livstids garanti på dina inlägg.

  • Rat

    Hej alla!
    Jag är ju gammal i gården på den här tråden och nu ska det äntligen bli av för mig med snart, 5 april. Konstigt nog är jag inte SÅ nervös än som jag trodde jag skulle vara, men det kommer nog! Har kanske tagit ut det mesta av oron före eftersom jag tänkt så länge på att operera mig. Däremot känns det OVERKLIGT. Får en känsla av att jag måste vara tokig i huvudet som gör en sån här sak trots alla risker. Men men nu har jag ju betalt och bestämt mig. På tal om storlekar, jag ska ju bara ha 190g i mina, känns också lite galet när jag läser om er andra. Men jag måste gå på min egen känsla och Charles höll ju med att det räckte för min kropp.
    Hm..........men visst är jag nojig att det ska bli för lite ibland.

    Puss och kram
    Är så glad att ni finns därute någonstans

  • Diablo

    Jag kan inte förstå hur ni fick så stora med så lite! Som jag skrivit förut så lade jag in 325 (bakom muskel). Hade 75A innan och nu verkar det som det kommer att bli en liten 75C. Om det nu inte sväller till som någon här sa. Har en väldigt tränad muskel (rider och släpar på hästfoder) så mitt hopp är att det kanske även händer mig. Är faktiskt jätte besviken att de inte blev större.

    Jag var till en affär och skulle shoppa lite underkläder och eftersom jag alltid har fått tagit det mista förut så visste jag inte hur en BH skulle sitta. Vi mätte och enligt måtten skulle jag ha 75 D el E. (Har måtten 73-74 under och 95-96 över bysten) Men i verkligheten så är det för stort.

    Försöker att se positvit på att det inte blev större när jag är så aktiv som jag är. De kommer ju inte skumpa runt när jag rider eller joggar. Men jag är faktiskt rikigt depp över att det inte blev större.

  • Swing

    Diablo: jag förstår precis hur du tänker! Hur kan dom få så stora med så lite?

    Själv ser jag inte så stor ut, 169/64 och storlek 38(36) i kläder. Mina 360g implantat/75D ser inte alls stora ut. MEN: om jag generaliserar så är dom här tjejerna/kvinnorna lite kortare, är minst 10 kg lättare än jag, och har alltså mycket tunnare och smalare kroppar. Det ger ett helt annat (stort!) resultat. Samt att några tränar en del och ser säkert därför ännu slankare ut. Jag tränar bara måttligt sommartid.

  • Diablo

    Jag är 164 väger ca 58 kg. Tränad (normalt). När jag inte tränade var jag större men vägde mindre, 52 kg. Uppskattar att de 6 kg är muskler.

    Drar ca 36 eller s/m i kläder, har en rund rumpa så i jeans blir det oftast 29. Så jag är ju inte speciellt stor.

    Visst nu se inte mina bröst direkt små ut, men jag trodde absolut att de skulle bli större än så som dom ser ut idag. Jag vet att de sa att jag hade en bred bröstkorg. Så kanske det är därför som de inte ser så stora ut? Kanske även därför som måttet visar D el E, men i verkligheten så är inte kupan så stor?

    Ja jag vet inte.

Svar på tråden Bröstförstoring (4)