• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • Tärnansara

    Anneli23

    Jag läste någonstans att man ska sätta på solskyddskräm och gärna ha en bikiniöverdel också, eller lägga en handduk över ärren. tror att det står nånting om det på www.qvinna.info.

  • algit

    Annelie 23:
    Det är bara för ärrens skull man inte ska sola täcker man dem så är det ingen fara.

    EnYster Syster:
    Håller med dej till 100%.Vi behöver inte "försvara" oss eller hur?
    Har folk en åsikt så är det deras problem inte mitt.Och jag har inte bett om deras åsikter om min kropp.Så stå på er tjejer det finns liksom ingen anmälningsplikt att man måste berätta att man ska opereras.
    Hade någon frågar mej hade jag sagt ja men jag tar ingen disskusition om det.

  • Anneli23

    Tärnansara och Algit

    Tack för svaren, då borde det räcka om jag tejpar ärren och solar med bikiniöverdel :)

  • Tärnansara

    Ja jag har bara berättat för ett par få vänner och känner att det viktigast är att jag mår bra av mitt beslut. Jag har alltid inlägg i bh:n så jag tror inte det kommer bli så märkbart när jag väl har gjort operationen.

    Har en liten fråga angående sportbh efter operationen, hur länge ska man bära den och har ni några tips om bra sportbh:ar?

  • famousfairy

    jag har oxå haft inlägg ett tag menjag har slutat på mitt jobb som var fysisk och vi såg varandras kroppar i åtsittande kläder hela dagen. mina gamla kollegor kommer inte att veta nåt!
    Jag har gjort det.. det är betalt. 49,000
    och min kära vännina, hon som är runt 70 ska följa med när jag "finally" bestämma storlek den 29..5 dager innan op!! Ha det bra!

  • Tärnansara

    Famousfairy

    Åhh va spännande! Du måste skriva å berätta hur det gick!

    Lycka till!

  • Tärnansara

    Tänkte fråga! Har ni/hade ni med bilder hur ni vill att det slutgiltiga resultatet ska se ut på eran konsultation?

  • Maandy

    famousfairy
    vad spännande! vart ska du operera dig?
    Själva opererade jag mig för en månad sedan och nu känns allt bra och jag kan röra mig normalt och så och brösten är de bästa jag gjort!

  • Tärnansara

    Hej Maandy!
    Va kul att det blev lyckat! Vart opererade du dig och hur mycket la du in? Vad använder du för sportbh? Hade du också med bilder till konsultationen, iså fall blev det som du tänkt?

    Många frågor hi hi

Svar på tråden Bröstförstoring (4)