• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • EnYsterSyster

    Rat

    Jag tror faktiskt att några misstänker att jag förstorat brösten men ingen har sagt något. Det är därför som jag ibland önskat att jag tog lite mindre, men nu är det som det är och jag tänker inte oja mej över om det syns eller inte, det är för sent nu. Jag ville ju bara precis fylla ut den tomma påsen men nu blev det lite mer. Bredden och höjden är bra men jag undrar om det kanske inte blivit mindre synligt om jag valt low projection istället för medium. Jag tycker den är snyggt med platta bröst till en slank kropp. Nu blev det som det blev och de är jättesnygga, lite för snygga bara kanske..... Hur som helst är jag löjligt glad över mina tuttar. Har varit på anställningsintervju och det kändes bra. Klart jag inte söker jobb med tuttarna men jag är nöjd med mej själv och stolt över att jag klarat det här och jag tror det bidrar till att jag kunde göra ett bra intryck.

    Det där med kärnan märker jag men inte min man. Trycker jag på ena sidan buktar det ut åt ett annat håll och kan jag känna inifrån, liksom.

    Jag tror jag låg på rygg i 2 veckor och det var hemskt. Jag hade väldigt ont och det var jobbigt flera veckor. Hoppas det går bättre för dej !

  • paprika

    Hej!!*L*
    Jag är ingen ryggsovare heller men ack jag har inte kommit längre en till lite halv sida. Och rullar över på rygg igen. Inte bekvämt alls, jag är inne på min 7 vecka ja. Så jag får gilla läget att vänta på mina bröst att behaga att bli mjukare!;)..Kram/P

  • famousfairy

    hej rat,
    vad ska du ha för implant? 190 kommer jag ihåg men vilken typ?
    Sova på rygg? Jag har sovit på rygg i drygt ett år eftersom jag var en disiplinerade användare av Brava Systemet. Ligg ganske platt med nåt under nacken stöd armbågar med kuddar om nödväåndigt o läg händerna på magen. Du somna när du sola eller? Eller ligg halv sittande men se till att huvudet inte trycks fram för då får du världens nackspärr!
    ingen arning hur länge "vi" måste sova så där

  • Rat

    :-0 Paprika
    Men OJ!!!!!!7 veckor! Stackars dig. Hoppas verkligen det går att ligga på sidan tidigare för mig annars kommer jag få stora ryggproblem. Har redan problem både med ryggen och sömnen. Hur ska det här gå? men nu ska det bli av med eller utan ryggproblem

    Famousfairy
    Jag ska ha McGhan, style 150. är osäker på vilken projektion det blev till slut (pinsamt)men jag litar på Charles. Tror det blev FM 190.

    EnYsterSyster
    Härligt att du är så nöjd med dina nya i alla fall

    Kram

  • Tärnansara

    Va jobbigt att man måste ligga på rygg så länge, jag som nästan alltid sover på mage eller på min sambos bröst. Jaja ska man vara fin får man lida pin! Eller? Hi hi

Svar på tråden Bröstförstoring (4)