• andbeyond

    Örebro Bröllop 2009

    Hej!

    Verkar som att de tidigare Örebro-trådarna har handlat om bröllop 2008. Någon mer än jag som gifter sig i Örebro-trakten 2009?

    Vore härligt att kunna utbyta idéer och upptäckter i sökandet efter blommor, tårta, lokaler osv.

    (Jag gifter mig den 22/8 2009 i Boo Kyrka (Hjortkvarn) och har festen på Gällersta Forngård.)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-24 14:28

    30/5 Snyggelina - Ekeby Kyrka
    27/6 MaSe - Mosjö Kyrka
    25/7 Goretex - Lärnäs Kyrka
    25/7 WinterorSummer - Rosendal
    8/8 Med stor förväntan - Kils Kyrka
    8/8 Panthera - Lillkyrka Kyrka
    8/8 Agtiwi - Landskyrkan Askersund
    22/8 andbeyond - Boo Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-03 09:15
    28/2 Pirayamajja - Hammarskyrka
    30/5 Snyggelina - Ekeby Kyrka
    27/6 MaSe - Mosjö Kyrka
    4/7 Krtek - Askersund
    25/7 Goretex - Lärnäs Kyrka
    25/7 WinterorSummer - Rosendal
    8/8 Med stor förväntan - Kils Kyrka
    8/8 Panthera - Lillkyrka Kyrka
    8/8 Agtiwi - Landskyrkan Askersund
    22/8 andbeyond - Boo Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 09:45
    Brudlista, skriv gärna in er även de som står med ovan. Lättare att hålla listan aktuell på det sättet :)
    www.brollopstorget.se/Forum-5-65/m3233957.html

  • Svar på tråden Örebro Bröllop 2009
  • ToBeMrs

    Jag lyssnade inte så noga, blev mest överraskad att bli så påhoppad. Men jag tror det hade mest att göra med bakterierna som lätt får fäste under ringen. Iofs så förstår jag det, men jag känner INGEN som brukar ta av sig ringen...

  • Glimta

    Hallå allihopa!
    Hur går det för alla?
    Hur långt har ni kommit i alla bestyr??

  • Blina

    Jag tar faktiskt av ringen, för mina fingrar svullnar så mycket på natten, + att vi blev tillsagda när vi köpte ringen att man ska ta av den (och eg alla smycken?) på natten.

  • ToBeMrs
    Blina skrev 2009-02-10 16:20:29 följande:
    Jag tar faktiskt av ringen, för mina fingrar svullnar så mycket på natten, + att vi blev tillsagda när vi köpte ringen att man ska ta av den (och eg alla smycken?) på natten.
    Då vet jag en person som är duktig nu då
  • goretex

    Inte för jag vet varför så har jag alltid tagit av mig alla smycken jag har haf på mig under dagen inklusive ringarna. Kan inte sova med de på eller någon annat för den delen.
    Sara

  • ToBeMrs

    Hm, och plötsligt är det bara jag som inte tar av mig ringen. Jaja, kanske får en ny vana när det blir TVÅ ringar på fingret.

    Har ni andra hittat vigselringen ännu?

  • heandi

    Jag har hittat MIN vigselring. Det är en likadan som min förlovningsring med en sten lite på sidan. Så när man trär på vigselringen ser det ut som stenen vilar mitt i mellan ringarna. Alltså cirkeln är sluten....
    Nån som förstod hur jag menade

    Kyrkan och prästen är bokad till den 24/7.
    Det är en fredag. Blir bäst så eftersom vi åker på bröllopsresa den 26/7 kl 6 på morgonen.

    Känns så roligt!!! Ska börja med inbjudningarna nu!

  • ToBeMrs

    Låter jättefint Heandi! Gillar att det är en tanke bakom designen, känns speciellt!

    Någon som ska gå på bröllopsmässan i stan? Är väl inte nu i helgen utan nästa, eller?

  • Med stor förväntan

    Vi håller på och försöker få till inbjudningarna med tryckeriet, men det är ett väldigt krångel vad det gäller typsnitt, då de inte hade det vi ville ha.

  • 4ever2

    Är det någon som ska gå på bröllopsmässan nu i slutet på februari?

  • ToBeMrs
    4ever2 skrev 2009-02-17 19:49:00 följande:
    Är det någon som ska gå på bröllopsmässan nu i slutet på februari?
    Ja, vi =) Tänkte gå dit och drömma lite...
  • Prazzen
    4ever2 skrev 2009-02-17 19:49:00 följande:
    Är det någon som ska gå på bröllopsmässan nu i slutet på februari?
    Vi tänkt gå på mässan
    Ska bli spännande o se hur den kommer vara.
Svar på tråden Örebro Bröllop 2009