• Webbredaktör Annelie

    Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget

    Ladda upp din sämsta partybild och du har chans att vinna tjejfest hos Birka Cruises

    Har du haft ett misslyckat party och förevigat detta? Då har du chans att vinna en mycket rolig fest. 

    Ladda upp dina bilder här i tråden. Du får ladda upp hur många bilder du vill men måste äga rätten att publicera bilden.


    Tävlingen pågår t.o.m midnatt den 24/4 och vinnarna presenteras här i tråden efter att tävlingen avslutats.


    Lycka till!
    Annelie


     
  • Svar på tråden Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget
  • Chicita

    Jag är väl av åsikten att inget blir bättre än man gör det. Och om man hamnar på en fest som är tråkig så får man väl liva upp den.

    Den här bilden är ifrån en kväll som hade kunnat bli väldigt trist, krystad och helt enkelt en katastrof.
    Vi hade en träff från en annan community, det var alltså inte många av oss som kände någon annan (tja nästan alla åkte dit med en vän. Men förutom den personen man kände då så...
    Jag var nog den som kände flest här eftersom jag varit på fler träffar och jag kände bara 50% max.

    Vi sitter i en rätt trist konferenslokal på ett hotel i Västerås. Och vi bara pratar och dricker lite öl/vin/cider och äter snacks som hotellet ställt fram åt oss.
    Det visade sig vara en oslagbar kombination. Jag hade så ont i magen i dagen efter för jag hade skrattat så mycket.
    Till vänster om mig (jag är den enda jag inte suddat ansiktet på - eftersom jag inte vill hänga ut någon) sitter en kille som jag inte kommer överens med på nätet över huvud taget. Men vi hade riktigt kul den här kvällen.
    Så misslyckad fest?
    nej inte särskilt.
    Men den hade kunnat vara det... Det var liksom upplagt för katastrof sen innan Tungan ute 



     
  • Chicita

    Så här kan det se ut när man suttit 5 (ja FEM) timmar vid älven med ett gäng nyfynna vänner och drickat har tagit slut för länge sen men man vill inte gå vidare trots allt...
    Jag kan komma på 15 pers på rak arm som har sagt att det här måste varit tråkigaste festen någonsin när jag berättat om den... Men vi hade skitkul
     



    Och så här slutade första communityfesten jag arrangerade (brorsan kom och hälsade på med brorsdottern)
    Vi körde på haloweentema eftersom de flesta ville det... Och då får jag ju vara mig själv, så det funkade utmärkt Tungan ute 
    Det här blev också en sån där fest som slutade i att man bara satt och pratade om allt och inget långt efter att drickat tagit slut. Jag tror att klockan var 4 när vi plockade ihop och gick hem...
    Men om man berättar om kvällen så säger folk "åh vad synd att det inte blev något drag när ni la ner så mycket tid på att fixa allt..."


     
  • Jag han

    O herregud vilken rolig tävling!! Vet inte om jag själv har så roliga bilder. Våra fester brukar bestå av grimage-tävlingar, och när fester har varit på G att spåra ur, ja då är kameran inte nåt man har i huvudet.. Så jag njuter av att se era bilder! Har redan fått mig ett gott skratt på morgonen!    

  • xanthine

    För något år sedan blev jag och mitt ex bjudna på en fest på nyår. Jag hade redan köpt en svart klänning som jag såg fram emot att ha, när vi fick veta att det skulle vara 80-tals tema. Min klänning var så långt ifrån 80-tal man kunde komma. Fyndade en klänning på Tradera istället som såg lite puffig ut och som ändå var festlig. Dock tyckte jag det var så tråkigt att jag inte kunde ha klänningen jag tänkt mig.

    Jag går alltid all in när det är tema. Så jag köpte en blond pudelrocksperuk typ (ja ni ser ju hur det ser ut).

    Klänningen från Tradera gick sönder redan hemma, men min svärmor sydde ihop den. Dessutom var puffigheten enorm, mycket mer än jag tänkt mig... Så klänningen var överallt :-P Och väl på festen lossnade axelbandet på ena sidan, så som ni ser på bilden så hänger klänningen ner lite vid ena sidan av bysten.

    Summan av denna kväll var att jag blev ganska otaggad och vi pös hem strax efter midnatt....



     
  • xanthine

    Vy flyttade till ny ort i höstas. Vi har två vänner här sen innan. I övrigt bor våra vänner utspridda i hela landet. Vi bestämde oss för att köra inflyttningsfest lagom till halloween så alla kunde klä ut sig. Det var supermånga som var på, trots att de skulle behöva åka en bra bit. Så jag och fästmannen gick all in och köpte dekorationer och fixade hemma i veckan innan festen.

    Hur slutade det?! Ja vi var supersnygga som Lady Gaga och Stålmannen tillsammans med våra två vänner som bor här i stan. ALLA andra bangade ur. Vi drack lite vin och hade det klart trevligt. Men det kändes inte riktigt som en inflyttningsfest....



    Hmm, varje gång det blir misslyckade fester i mitt liv så har maskerad varit inblandat på ett eller annat sätt... Jag börjar se ett sammanhang...
     
  • Chicita
    xanthine skrev 2013-04-11 16:25:05 följande:
    Åh men jaaa... Det där har jag varit med om.
    Vi blev till och med ombedda att fixa en haloweenfest när vi flyttat in i vårt nybyggda hus.
    Men trots att det inte var vår egen idé så slutade det med att bara brorsan skulle komma.
    Dom som bett om det bangade ur.

    Så vi tog med brorsan och gick ut och åt istället Tungan ute 
  • Mustikka

    Berusad smurf i "lånad" vuxenblöja på en alldeles för lugn nykter fest i min gamla väldigt nyktra skola.
    Gissa vem som inte fick komma tillbaka till skolan igen?!!
    Lärde mig en läxa dock, respektera skolor som anser att alkohol är en drog. 

     

  • TheD

    Sämsta festen ever... Så här roligt var det att tv:n var det man tog kort på...


  • amerika

    Vi hade återträff med min utbildning och hade inte setts på länge. Det slutade med att de som var tillräckligt våghalsiga (=onyktra) satt ute på taket (vindsvåning) och rökte medan de lite mer fegare av oss hängde ut genom fönstret för att försöka hänga med i konversationen. Jag var dessutom spiknykter eftersom jag hade telefonjour den kvällen. Men det kanske var tur så att jag inte kom på den briljanta idén att oxå krångla mig ut genom fönstret, det hade aldrig gått väl....


Svar på tråden Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget