Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget
Jag är väl av åsikten att inget blir bättre än man gör det. Och om man hamnar på en fest som är tråkig så får man väl liva upp den.
Den här bilden är ifrån en kväll som hade kunnat bli väldigt trist, krystad och helt enkelt en katastrof.
Vi hade en träff från en annan community, det var alltså inte många av oss som kände någon annan (tja nästan alla åkte dit med en vän. Men förutom den personen man kände då så...
Jag var nog den som kände flest här eftersom jag varit på fler träffar och jag kände bara 50% max.
Vi sitter i en rätt trist konferenslokal på ett hotel i Västerås. Och vi bara pratar och dricker lite öl/vin/cider och äter snacks som hotellet ställt fram åt oss.
Det visade sig vara en oslagbar kombination. Jag hade så ont i magen i dagen efter för jag hade skrattat så mycket.
Till vänster om mig (jag är den enda jag inte suddat ansiktet på - eftersom jag inte vill hänga ut någon) sitter en kille som jag inte kommer överens med på nätet över huvud taget. Men vi hade riktigt kul den här kvällen.
Så misslyckad fest?
nej inte särskilt.
Men den hade kunnat vara det... Det var liksom upplagt för katastrof sen innan