Inlägg från: Lindblomman |Visa alla inlägg
  • Lindblomman

    Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!

    Behöver tips på nåt bra ställe i Stockholm där man kan göra nagelförlängning med fransk manikyr för ca 500 kr, är det nån som kan hjälpa mig?

  • Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!
  • Lindblomman

    Bridzi

    Tack, väntar nyfiket!

    Kan ju tilläggas också att det naturligtvis ska vara någon bra, där man blir nöjd!

  • Lindblomman

    Bridzi

    Det är lugnt, tack ändå för att du tog dig tiden att leta!

  • Lindblomman

    Har inte lyckats få tag på Luisa, så jag behöver fler tips, tack!

  • Lindblomman

    Hjärtelycka

    Det priset var väl för elevbehandling. Vågar tyvärr inte ta en sån till bröllopet...

    Behöver fler tips! *hjääääälp!*

  • Lindblomman

    Augusti-06

    Jo, jag kollade upp ditt tips (tack för tipset! ), men det var väl också elevbehandling? Var det en sån du tog? Var de duktiga? Hm... tror att bröllopsnerverna börjar göra mig lite väl nojjig....

  • Lindblomman

    Sandra77

    Ja, det kanske är en bra idé, vore ju så förargligt om de lossnar precis innan bröllopet. Tänkte göra dem på torsdagen innan bröllopet (gifter oss på en lördag), men det kanske är bättre att gå tidigare.
    Japp, vi ska ha festen på Camarillo! Hur går det för er, blir det Camarillo för er också?

  • Lindblomman

    vi har också en jättebra toastmadame, mycket skönt! Vi kommer inte att smycka lokalen, den är så smyckad i sig själv. Vi var också lite skeptiska ett tag så vi åkte dit igen och efter det känns att supertoppen! Jättetrevliga, har fått bra svar på alla mina frågor och tror att maten kommer att bli bra. (Har inte provsmakat.) Vilket datum var det ni gifte er?

  • Lindblomman

    Hjärtelycka

    Ok, då ska jag ringa och prata med dem. Tack för tipset!

  • Lindblomman

    Vi gifter oss den 5 augusti. Kommer ha 60 gäster, precis så vi klarar gränsen och slipper betala extra. Jag kommer absolut att berätta efteråt hur det var, tror det blir bra. Har som sagt varit tveksam till lokalen, men efter att varit där en gång till och sen diskuterat det med toastmadame (som har erfarenhet av att fixa stora fester)så känns det bra. Det beror ju helt på vad man har för förväntningar. Vill man ha ett fint, ljust "herrgårdsbröllop" så är ju lokalen helt fel. Men vi vill ha en rolig, glad, avslappnad och mysig fest med mycket dans och skratt och då tycker jag lokalen är toppen! Har ätit där en gång förut med jobbet och vad jag kommer ihåg av det var att maten var god och servicen var jättebra. Det som kan vara negativt är att akustiken är lite väl bra, det kan bli högljutt. Men det gör inte så mycket.
    Hur många gäster har ni? Vad har ni tagit för mat?

  • Lindblomman

    Tack alla för tips och all hjälp! Har nu bokat tid på Nails by Eve, hon var väldigt trevlig och hade helt ok pris.

Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!