• Lindblomman

    Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!

    Behöver tips på nåt bra ställe i Stockholm där man kan göra nagelförlängning med fransk manikyr för ca 500 kr, är det nån som kan hjälpa mig?

  • Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!
  • Lindblomman

    Bridzi

    Det är lugnt, tack ändå för att du tog dig tiden att leta!

  • Parisian

    Runebergsgatan 7, Luisa.

    Jätte nöjd med henne sen flera månader.

    Rar tjej,lyx och billigt.

  • Lindblomman

    Har inte lyckats få tag på Luisa, så jag behöver fler tips, tack!

  • Ida-maria

    Jag gick förbi en salong på BergSunds strand där dom har nagelförlängsning för 490:- fram till september. Har för mig att salongen heter "Den gyllene rörelsen" eller nåt i den stilen. Ligger bredvid ICA affären. Nån som känner till detta ställe?

  • Hjärtelycka

    Om du tar dig ut till Björknäs i Nacka (10 min fr. Slussen) så gör Björknässalongen något dom kallar för Party Naglar för 495:-
    Kolla hemsan:
    www.bjorknassalongen.se/

    Sådana ska jag göra dan innan bröllopet!!

    Lycka till!

  • Lindblomman

    Hjärtelycka

    Det priset var väl för elevbehandling. Vågar tyvärr inte ta en sån till bröllopet...

    Behöver fler tips! *hjääääälp!*

  • Lindblomman

    Augusti-06

    Jo, jag kollade upp ditt tips (tack för tipset! ), men det var väl också elevbehandling? Var det en sån du tog? Var de duktiga? Hm... tror att bröllopsnerverna börjar göra mig lite väl nojjig....

  • Augusti-06

    Nej, det va ingen elevbehandlig. Tror inte ens de hade såna där... Möjligtvis att det va lite dyrare än 500 kr, men det kanske du får räkna med om du inte vill gå till elev. Minns iaf. att det va MKT. billigare än tex de som sitter på Åhlens city o gör naglar...

Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!