• Lindblomman

    Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!

    Behöver tips på nåt bra ställe i Stockholm där man kan göra nagelförlängning med fransk manikyr för ca 500 kr, är det nån som kan hjälpa mig?

  • Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!
  • Sandra77

    Tror att man får räkna med någon hundra lapp mer om man ska få bra naglar. Tips är att du gör redan nu för du skulle väl gifta dig i augusti?? Så att du ser att materialet inte släpper vilket det kan göra om det är fel material för dina naglar. Gå till någon som är bra finns så mkt hemska historier där folk gått till billiga salonger. Jag vet att Jessica är super duktig sitter på en salong på brännkyrkagatan. KOmmer dock inte i håg vad den heter. Ska ni fortfarande ha festen på Camarillo???

  • Lindblomman

    Sandra77

    Ja, det kanske är en bra idé, vore ju så förargligt om de lossnar precis innan bröllopet. Tänkte göra dem på torsdagen innan bröllopet (gifter oss på en lördag), men det kanske är bättre att gå tidigare.
    Japp, vi ska ha festen på Camarillo! Hur går det för er, blir det Camarillo för er också?

  • Sandra77

    Allt går med rasande fart nu med planeringen men vi har världens bästa toast madame som har full koll och stöttar "nervösa mig".... Vi har inte varit på Camarillo sen vi bokade det medn vi måste ta oss dit nu snart för planering. Ska Ni smycka lokalen själva?

  • Sandra77

    Camarillo fick så mkt kritik i en annan tråd då vart jag osäker men det känns ok nu. Får Ni provsmaka menyn? Det får inte vi.

  • Lindblomman

    vi har också en jättebra toastmadame, mycket skönt! Vi kommer inte att smycka lokalen, den är så smyckad i sig själv. Vi var också lite skeptiska ett tag så vi åkte dit igen och efter det känns att supertoppen! Jättetrevliga, har fått bra svar på alla mina frågor och tror att maten kommer att bli bra. (Har inte provsmakat.) Vilket datum var det ni gifte er?

  • Hjärtelycka

    Lindblomman:
    Det priset avser inte en elevbehandling!!!
    Elevbehandlingen kostar: 375:-

    Detta avser det dom kallar Party Naglar och görs precis på samma sätt som vanliga, dock inte lika hållbara. Vill man så är det bara att fylla på dessa i vanlig ordning - ring och prata med dom!!! Supergulliga nagelterapeuter!

    lycka till iallafall!

  • Lindblomman

    Hjärtelycka

    Ok, då ska jag ringa och prata med dem. Tack för tipset!

  • Sandra77

    Lindblomman

    Vi gifter oss 9 september. Och Ni? Vore roligt att höra hur Ni tyckte att det var där efteråt. Hur många gäster ska Ni ha?

  • Lindblomman

    Vi gifter oss den 5 augusti. Kommer ha 60 gäster, precis så vi klarar gränsen och slipper betala extra. Jag kommer absolut att berätta efteråt hur det var, tror det blir bra. Har som sagt varit tveksam till lokalen, men efter att varit där en gång till och sen diskuterat det med toastmadame (som har erfarenhet av att fixa stora fester)så känns det bra. Det beror ju helt på vad man har för förväntningar. Vill man ha ett fint, ljust "herrgårdsbröllop" så är ju lokalen helt fel. Men vi vill ha en rolig, glad, avslappnad och mysig fest med mycket dans och skratt och då tycker jag lokalen är toppen! Har ätit där en gång förut med jobbet och vad jag kommer ihåg av det var att maten var god och servicen var jättebra. Det som kan vara negativt är att akustiken är lite väl bra, det kan bli högljutt. Men det gör inte så mycket.
    Hur många gäster har ni? Vad har ni tagit för mat?

Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!