• bride of june
    Äldre 14 Sep 15:37
    84048 visningar
    22 svar
    22
    84048

    Har ni testat Viamax sesitive desire? Berätta!

    Jag har köpt en burk med det här naturmedlet men inte vågat testa än... Någon som har testat? Anledningen till att jag inte testat än är att jag äter antidepressiv medicin (cipramil) och på burken står det att man bör rådfråga sin läkare om man ska ta dessa medel samtidigt. Och det är kanske inte det första man vill ta upp... sexlust och naturläkemedel..

    Nyfiken på era erfarenheter!

  • Svar på tråden Har ni testat Viamax sesitive desire? Berätta!
  • Jennif­er E
    Äldre 17 Sep 13:46
    #0

    Hmm...har ej testat men varför skulle det vara farligt? Vet du?

  • EmmaPe­mma
    Äldre 17 Sep 19:22
    #0

    Om det står på förpackningen att du skall rådfråga din läkare så tycker jag att du skall göra det!
    Det behöver ju inte alls vara pinsamt. Eftersom du äter anti-depp så är det ju inte speciellt konstigt att du vill ha något som sätter fart på s*xlivet (som tyvärr kan försvinna ganska lätt vid depressioner ).
    Lycka till!

  • Äldre 17 Sep 20:45
    #0

    Fick hem en burk och en tub gelé i dag och ska testa i morgon! Rapporterar på söndag (om jag är i stånd att GÅ till datorn då....)

    En gång när jag var synnerligen vild och orkade i evigheter hade jag tagit 4 Rosenrot-tabletter 2 timmar innan. Har inte testat så hög dos igen (ännu) men det ska jag definitivt göra om vid rätt tillfälle.

  • Äldre 20 Sep 12:32
    #0

    Jag vågade inte ta tabletten pga att jag höll på att få mens. Den ska ju öka blodgenomströmningen.
    Gelén testade jag, men partnern råkade nog slicka bort den för tidigt, för jag märkte inget ovanligt. Planerar testa igen på lördag.

  • Jennif­er E
    Äldre 20 Sep 13:18
    #0

    Varför inte förrän på lördag? För att hålla oss på sträckbänken?

  • AnnaM
    Äldre 20 Sep 13:22
    #0

    Om du inte vill diskutera det med din läkare kan du fråga på apoteket, de kan mycket om vilka läkemedel man kan kombinera, det är ju deras jobb att svara på sådana här frågor.

  • Jotu
    Äldre 20 Sep 14:08
    #0

    Om du inte vill personligen fråga kan du söka på internet tex Cipramil kombinerat med naturläkemedel (jag fick 95 svar), eller gå till apotekets hemsida och ställa din fråga där.

  • aco
    Äldre 20 Sep 14:25
    #0

    Berätta för en oinvigd! Vad pratat ni om??? Är det ett preparat för att öka sexlusten, eller vad är syftet??

    Läste i vintras i en amerikansk resetidning (!) om ett faaaaaaaaantaaaaaastiskt SVENSKT piller som innebar att kvinnor fick MYCKET starkare org*smer... Har aldrig hört talas om det, och tänkte att det kanske var nagot sadant när jag läste traden...?

  • Äldre 20 Sep 15:08
    #0

    Jennifer E: inte förrän på lördag därför att jag har mens nu och föremålet för mina passioner är i en annan stad och kommer tillbaka då.... Väntar ivrigt!
    Lollo

  • Anna39
    Äldre 20 Sep 16:17
    #0

    aco:

    www.halsokostgrossisten.com/ Scrolla ner på sidan så hittar du lite information.

Svar på tråden Har ni testat Viamax sesitive desire? Berätta!