• Äldre 17 Sep 20:45
    84032 visningar
    22 svar
    22
    84032

    Har ni testat Viamax sesitive desire? Berätta!

    Fick hem en burk och en tub gelé i dag och ska testa i morgon! Rapporterar på söndag (om jag är i stånd att GÅ till datorn då....)

    En gång när jag var synnerligen vild och orkade i evigheter hade jag tagit 4 Rosenrot-tabletter 2 timmar innan. Har inte testat så hög dos igen (ännu) men det ska jag definitivt göra om vid rätt tillfälle.

  • Äldre 20 Sep 12:32
    #0

    Jag vågade inte ta tabletten pga att jag höll på att få mens. Den ska ju öka blodgenomströmningen.
    Gelén testade jag, men partnern råkade nog slicka bort den för tidigt, för jag märkte inget ovanligt. Planerar testa igen på lördag.

  • Äldre 20 Sep 15:08
    #0

    Jennifer E: inte förrän på lördag därför att jag har mens nu och föremålet för mina passioner är i en annan stad och kommer tillbaka då.... Väntar ivrigt!
    Lollo

  • Äldre 26 Sep 15:22
    #0

    Testade en Viamaxkapsel i går kväll. Märkte faktiskt ingenting speciellt, tyvärr.
    Gelén testade jag också, strök på 2 gånger ett par timmar före. Kändes pyttelite annorlunda, kan inte beskriva hur.
    Man kan ta 2 kapslar per gång, jag har 7st kvar och hoppas att båda produkterna funkar bättre i framtiden....

  • Äldre 3 Oct 20:44
    #0

    Testade i går igen och märkte ingenting speciellt den här gången heller. Nästa gång ska jag nog ta 2 kapslar och smörja in gelén flera gånger i god tid innan det är dags.

  • Äldre 28 Oct 13:18
    #0

    Jag har testat igen, den här gången med 2 kapslar. Märkte ingenting speciellt. Kommer inte att köpa fler Viamax Sensitive Desire.

Svar på tråden Har ni testat Viamax sesitive desire? Berätta!