• Ms T

    Vilka färger



    Jag lägger upp två bilder på två olik men liknande brudklänningar. Men oavsett vilken av dom jag väljer så ska släpet vara i den färg som den mörkblåa klänningen har. Men min ena fråga här är. Om jag väljer haltneck modellen. Går det att ha någon amnings bh under då tro? För när vi ska gifta oss så gör vi det i samband med barndopet. Så jag kan inte vara utan bh helt. Om jag kan ha sån bh var kan man köpa finns det axelbandslösa amnings bh eller hur gör jag? Dom jag ska köp klänningen av kan göra klänningen precis som jag vill ha det svin billigt. Den tredje frågan kan någon ge mig olika tips om vilka färger som kan gå ihop just med denna mörkblåa färg på släpet. Tanken är att färgen på brudtärneklänningen ska kunna gå ihop. Ni får gärna lägga upp bilder eller länkar på snygga brudtärneklänningar eller festklänningar som skulle vara snygga. Kravet jag o min brudtärna har på brudtärneklänningen är att den ska vara golv lång och inte för mycket urringning. Det är inte bara jag som vill ha det så utan även min brudtärna. Färgerna tillsammans ska bli snygga
  • Svar på tråden Vilka färger
Svar på tråden Vilka färger