• Forumvärd

    Rapportera eventuella buggar här!

    Hej hej!

    Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

    Ha det gott
    Charlotte

  • Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • pnufs

    Och när jag klickar på hem och menyndyker upp kan jag inte klicka på något i menyn för då väls det som är bakom menyn, exempelvis "vigseln" eller "festen"..

  • AnnelieK

    Jag kan inte skriva i trådar på den nya sidan när jag sitter vid datorn, går inte att sätta markören i meddelanderutan men det funkar att skriva i sidfoten och välja ikon för inlägget!


    jag har länge inte kunnat kopiera in en länk i min text heller.


    Har explorer.

  • Krystal

    Den nya knappen "Händelser" uppe vid min profilbild funkar dåligt på surfplatta, iallafall för mig. Trycker på den, men inget händer...även att den lilla siffran på den ändra antal lite då och då...

  • TheD

    Är det bara jag som inte kan skriva från datorn med explorer? Det är jättedålig!

  • Pixi

    Om man sitter på iPhone och padda och har problem med händelser så håll in den tills de olika alternativen dyker upp, öppna, öppna i ny sida, kopiera osv.. Tryck på öppna så kan man se händelserna...

  • Chicita

    Det går fortfarande inte att anmäla trådar på nya sidan. 
    Känns som en viktig detalj att fixa.

    Förra gången kunde jag logga in här och anmäla tråden på denna sida. Men det gick inte nu då tråden / trådarna bara verkar synas på nya sidan.

    Synd, då får väl eländet ligga där då. 

  • pnufs

    Tack, det hjälpte att göra så så nu kan jag gå in på händelser :) Men upptäckte att det funkar lika dåligt att trycka på förstoringsglaset om man vill söka på något.. Och håller man den "intryckt" så markeras hela rutan blå och iphone frågar om jag vill kopiera..

    Några tips på hur man kan söka på iphone?

  • pnufs

    En fråga till: Varför har ni inte gjort det möjligt att enkelt plocka bort sina egna kommentarer i trådar?

  • iQbee

    jag har inte tillgång till bordsplaceringen? är det bara jag som har strul med det?

Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!