• Forumvärd

    Rapportera eventuella buggar här!

    Hej hej!

    Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

    Ha det gott
    Charlotte

  • Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Krystal

    Hoppas nu mycket på en fungerande sökfunktion, men är den fixad så att man får upp nyaste tråden eller liknade först, eller riskerar man att få upp 10 år gamla trådar som ingen har gjort inlägg i dom senaste 8 åren?

  • Chicita

    Går det att lägga knapparna "lägg till fil" och "skicka" bredvid varandra på samma rad eller liknande.
    Jag har klickat på "lägg till fil" nästan varje gång jag ska skicka nu.

    "lägg till sidfot" tar rätt stor plats emellan så "skicka"-knappen försvinner liksom lite.
    Och om jag scrollar bara lite för långt så är jag bland massa reklam och grejor.
    Det är väldigt mycket under "svara i tråden-rutan". 
    Jag ser hellre lite reklam i sidan av bilden - än att ha massvis under. Det hade varit skönt att kunna scrolla hela vägen ner (eller page down) utan att behöva vara beredd att bromsa efter 2/5 av sidans längd. 

  • Santtu

    På bloggar, när man ska läsa inlägget "Här väljer du tema":


    Forbidden

    You don't have permission to access /wordpress/guidebloggen/2014/03/11/har-valjer-du-tema/ on this server.


     


    Ja inget av "Senaste inläggen" fungerar. :(

  • Nyfiken gul , nu fru

    kanske nån som sagt redan men låt trådstartaren i anonyma trådar få heta just (nicknamn) Trådstartare

    det är nu ganska förvirrande att svara o läsa i anonyma inlägg när man inte förstår vem som är vem...  

  • kodarn
    Forumvärd skrev 2014-03-12 12:42:40 följande:

    Texten i inbox blandas ut med massa tecken. Går inte att läsa.


    Ska vara fixat nu
    // Jens - Utvecklingschef
  • kodarn
    CJ5 skrev 2014-03-12 12:46:50 följande:

    Kommer inte in på köp och sälj sidan. Jag har dock bara testat vid ett tillfälle. Ska försöka testa igen.


    Fixat sen igår
    // Jens - Utvecklingschef
  • kodarn
    Santtu skrev 2014-03-12 20:01:04 följande:

    På bloggar, när man ska läsa inlägget "Här väljer du tema":


    Forbidden

    You don't have permission to access /wordpress/guidebloggen/2014/03/11/har-valjer-du-tema/ on this server.


     


    Ja inget av "Senaste inläggen" fungerar. :(


    Fixat
    // Jens - Utvecklingschef
  • kodarn
    Aline83 skrev 2014-03-12 20:19:59 följande:

    Inboxen krånglar hela tiden :( kommer inte in..


    Hur menar du att du inte kommer in? Får du vit sida bara eller något felmeddelande?
    // Jens - Utvecklingschef
  • kodarn
    swdnchick skrev 2014-03-12 19:22:38 följande:

    Jag saknar att de inlägg som jag skriver i nu inte automatiskt blir en favorit. Så fungerade det ju förut. Om jag skriver i en tråd är jag ju intresserad av att veta om någon annan skrivit.


    Ska vara så även på nya, testade just och det fungerade för mig. Du skrev på nya sajten antar jag? Om "Ta bort från Favoriter"-knappen syns i tråden så ska den vara inlagd i favoriter, eller såklart om den listas på Mina favoriter-sidan
    // Jens - Utvecklingschef
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!