• Forumvärd

    Rapportera eventuella buggar här!

    Hej hej!

    Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

    Ha det gott
    Charlotte

  • Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • elisabethahlman
    elisabethahlman skrev 2014-03-12 12:16:22 följande:
    Ja, nu funkar det, efter att den blivit omdirigerad till gamla... Men jag skulle gärna veta hur man kan redigera önskelistan på den gamla bröllopssidan.
    Sorry, nu förstår jag, det finns alltså numera två stycken "bröllopstorget", det gamla och det nya. Jag hoppas att det gamla bröllopstorget, med vår bröllopssida, blir kvar åtminstone tills vårt bröllop den 7 juni, eller planerar ni att ta bort den så småningom?
  • Helenis

    Varför finns inte verktygen med på nya sidan? Gästbok, placering med mera.. krångligt med två sidor, hade varit bra att ha det på samma konto.

    Länkar öppnas i samma fönster. Jag tycker det är bra om de öppnas i ett nytt som på gamla sidan så man alltid har kvar sidan.

    Lästa mail är fortfarande om markerade som nya fast man läst dem

  • CJ5

    Kommer inte in på köp och sälj sidan. Jag har dock bara testat vid ett tillfälle. Ska försöka testa igen.

  • IdaRebecca

    Jag saknar att de trådar det skrivits i sedan sist man kollade är fetmarkerade i t ex "mina favoriter", mycket lättare att se vilka det hänt något i då! :)

  • Pixi

    Skriver man från iPhone så strular tangentbordet och lösningen är då att trycka på klar och sen börja skriva igen. Lagom irriterande när det händer 5 gånger i ett inlägg :/ händer speciellt om du ska in och lägga till eller ta bort något från texten... Dvs tangentbordet fryser...

  • Chicita
    Forumvärd skrev 2014-03-12 12:42:40 följande:

    Texten i inbox blandas ut med massa tecken. Går inte att läsa.


    Jag antar att det står exempelvis:

    Första gången jag såg dig
    Vilket betyder "Första gången jag såg dig"
    Det är antagligen för att "koden lyser igenom" (enkelt förklarat)
    Å, Ä och Ö och vissa tecken funkar inte i HTML eller CSS-kodning (säkert inte i andra former heller, men dessa är dom jag har pyttelite insikt i) och då byts dom tecknen ut mot exempelvs å = Å (a-med ring)

    :)
    Jag har inte varit in i mailboxen på nya sidan än så jag gissar bara. 
  • swdnchick

    Jag saknar att de inlägg som jag skriver i nu inte automatiskt blir en favorit. Så fungerade det ju förut. Om jag skriver i en tråd är jag ju intresserad av att veta om någon annan skrivit.

  • Chicita
    swdnchick skrev 2014-03-12 19:22:38 följande:

    Jag saknar att de inlägg som jag skriver i nu inte automatiskt blir en favorit. Så fungerade det ju förut. Om jag skriver i en tråd är jag ju intresserad av att veta om någon annan skrivit.


    Bra poäng, det verkar bara gå att ta bort tråden från favoriter, men jag får inga meddelanden om att det har skrivits i denna tråd - som jag får med dom gamla trådarna nu
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!