• Josephine86

    Erfarenheter utav James Allen??

    Jag och min sambo har precis börjat planera vårat bröllop som ska äga rum om ett år. Redan har jag lyckats snöa in mig på en ring från James Allen. Men det ät väldigt läskigt att köpa något så pass viktigt på nätet, oavsett hur mycket vi har läst på. Därför är jag så oerhört tacksam över att höra om era erfarenheter? Har du köpt en diamanterna från James Allen? Är du nöjd med produkten, servicen via chat eller telefon? Jag vill veta ALLT så snälla hjälp mig! Alla kommentarer är jag ytterst tacksam för.

  • Svar på tråden Erfarenheter utav James Allen??
  • VANBRUUN
    Aline83 skrev 2014-08-14 08:16:37 följande:

    Idag mellan 09-18 Kommer min ring från JA hem till mig med fedEx!!!! SPÄNNANDE!!!


    Ladda gärna upp bilder, vad blev det för diamant och ring? :)
    www.VANBRUUN.com Vigsel- och förlovningsringar samt Nordens största utbud av diamanter.
  • Aline83


    Jag är så HIMLA nöjd med min ring! Sitter perfekt! Fick mkt hjälp med Zero att välja sten, TACK TACK!!
    JA har vart helt fantastiska i servicen, fick hjälp av Lorraine, underbar!
    Sedan tog det 3 dagar för fedex att få hem den, utanför min dörr stod de. Gick sinnessjukt fort!
    Nu väntar jag bara på att vi ska förlova oss på riktigt =))

    mittstenen: True hearts, round. 0.54c, J color, VS1 clarity och AGS certifikat!
  • Aline83

    bilderna gör inte stenen rättvisa, glittrar så himla mkt! OM ni funderar på att handla från JA så tveka inte! tull+moms är absolut värt d!

  • zero

    Jättefin Aline. Försök ta close-ups sen och på fingret, det är skitsvårt att fota jag veeet!
    Kul att du blev nöjd och helt klart bättre alternativ till vad du funderade på innan :)

  • Wifey

    Åh jisses vad vacker!

    Vi håller också på att kolla på JA. Men jag vet inte hur jag skall lyckas bestämma mig!

    I början trodde jag att en solitär, det skulle jag definitivt ha, men nu velar jag.


    Aline83 skrev 2014-08-14 22:03:50 följande:

    Jag är så HIMLA nöjd med min ring! Sitter perfekt! Fick mkt hjälp med Zero att välja sten, TACK TACK!!

    JA har vart helt fantastiska i servicen, fick hjälp av Lorraine, underbar!

    Sedan tog det 3 dagar för fedex att få hem den, utanför min dörr stod de. Gick sinnessjukt fort!

    Nu väntar jag bara på att vi ska förlova oss på riktigt =))

    mittstenen: True hearts, round. 0.54c, J color, VS1 clarity och AGS certifikat!


  • Aline83
    Wifey skrev 2014-08-17 19:22:29 följande:

    Åh jisses vad vacker!

    Vi håller också på att kolla på JA. Men jag vet inte hur jag skall lyckas bestämma mig!

    I början trodde jag att en solitär, det skulle jag definitivt ha, men nu velar jag.


    Hej!

    Jag har alltid velat att ja vill ha en ring med stenar runt så för mig va d busenkelt! Oavsett va du än väljer för typ av ring så tror ja du kommer va minst lika nöjd som jag med JA!

    De hade dessutom skrivit att den va värd mer än vad jag gav...

    Ska dock värdera om den :)

    Sitter jätteskönt, alla som

    Sett den blev förälskade! Lycka till me ditt köp!

    :)
  • Josephine86

    Åh va fin ring Aline!!!!

    Vi har nu ÄNTLIGEN bokat ett datum och en herrgård. Nu ska vi bara bestämma oss för vilken kyrka vi ska vara i innan jag får börja på allvar med ringen :))

    Verkligen jättefin ring!

  • Aline83

    Va romantiskt med herrgård!!! Vart ska ni ha d gnistans?

    Va e d för typ av ring du är intresserad av?


    Josephine86 skrev 2014-08-20 11:10:47 följande:

    Åh va fin ring Aline!!!!

    Vi har nu ÄNTLIGEN bokat ett datum och en herrgård. Nu ska vi bara bestämma oss för vilken kyrka vi ska vara i innan jag får börja på allvar med ringen :))

    Verkligen jättefin ring!


Svar på tråden Erfarenheter utav James Allen??