• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

    Bröllopstorgets ringtrådar blir stora succéer varje år. Nu är det dags att dokumentera hur ringarna ser ut 2014.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2014.

    Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

    Ringar 2011

    Ringar 2012

    Ringar 2013


  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
  • Maj12
    Amandicus skrev 2014-05-15 15:49:13 följande:

    Världens lyckligaste fästmö har äntligen fått sin drömring! WOOOOHOOOOOO!


    Vilken fin ring! Förstår att du är nöjd :)
  • Maj12
    Elca skrev 2014-05-15 17:24:14 följande:

    Mina ringar. Två alliansringar och en enstensring. 


    Åh vad fina!

    Vad läckert det blev med 2 alliansringar. Får jag fråga varför du valt tre? Om det har någon särskilt betydelse?

    Jag ska nämligen också ha tre ringar så därför är jag nyfiken.
  • AntiPrimax
    teres77 skrev 2014-05-11 17:30:21 följande:
    WOW! Jag har aldrig sett nåt liknande! Ska ni ha nåt tema på bröllopet? Det känns som det skulle passa... Coolt med en grön sten!
    Vi har spelen Halo som tema, blandat med klassiskt bröllop. Lite annoelunda kanske, men där ligger intresset =) jag är en grafisk designer så min fästman tyckte dessa ringar passade mig bättre än en vanlig guldring. haha! =) stenen är en grön tourmaline
  • Ms T
    Norrskensflamman skrev 2014-05-16 09:22:47 följande:

    2265 för min. Känns okej. Blir man less har man råd att byta ring framöver eller t ex byta stenen till en "äkta". 


    Elca skrev 2014-05-15 17:24:14 följande:

    Mina ringar. Två alliansringar och en enstensring. 


    Jätte snygga
  • piffen

    Min ring och hans ring :) Min är 3mm och hans är 5.5mm, båda ringarna är i palladium 950
    (ojämnheterna är bara rummet som speglar sig i ringarna)

  • ViskesLopme

    Idag var vi och kollade på förlovningsringar, men då de måste vänta tills måndag på att ringa om prisförslag så får vimgå dit igen. Blev Hellbergs guld, de var Schalinsringar ändå så. Sambon ville bara ha en enkel titanring så tror vi kommer rött billigt undan (jippie, större budget till vigselring)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014