• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

    Bröllopstorgets ringtrådar blir stora succéer varje år. Nu är det dags att dokumentera hur ringarna ser ut 2014.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2014.

    Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

    Ringar 2011

    Ringar 2012

    Ringar 2013


  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
  • Himla
    Nokaro skrev 2014-04-28 10:06:21 följande:

    Nu har ett stort stressmoment försvunnit ur mitt bröst. Min "sista minuten" man har äntligen varit iväg i helgen och beställt hela kittet med kostym och allt till sig själv. Han brukar vara "ja ja det löser sig" typen och väntar med att till typ dagen innan och det har verkat som att han inte haft några planer på det här med kländerna på långa vägar än. Men nu så. Skönt.
    Längtar tills jag får se han in kyrkan!

    Hämtade även ut min vigselring i helgen. Jag är så nöjd! Ska även få en smal ring med diamanter i morsdagspresent som jag ska ha längst in på fingret. Sedan kommer förlovningsringen och sist vigselringen.


    Vilken ovanlig och fin ring!
  • Shoedork

    Äntligen friade min älskling! I lördags tog han med mig till platsen där vi satt vid vår första dejt. Han hade med sig samma bubbel och varsitt glas. Han friade nervöst och snabbt men det var helt underbart. :) Våra fina ringar är från Schalins i vitguld. Jag är världens lyckligaste! <3

  • teres77
    Shoedork skrev 2014-04-29 14:03:58 följande:

    Äntligen friade min älskling! I lördags tog han med mig till platsen där vi satt vid vår första dejt. Han hade med sig samma bubbel och varsitt glas. Han friade nervöst och snabbt men det var helt underbart. :) Våra fina ringar är från Schalins i vitguld. Jag är världens lyckligaste! <3


    Grattis!!! 
  • Fluff
    Shoedork skrev 2014-04-29 14:03:58 följande:

    Äntligen friade min älskling! I lördags tog han med mig till platsen där vi satt vid vår första dejt. Han hade med sig samma bubbel och varsitt glas. Han friade nervöst och snabbt men det var helt underbart. :) Våra fina ringar är från Schalins i vitguld. Jag är världens lyckligaste! <3


    Grattis :D
  • Ms T

    MrsP93 måste få säga att jag blev helt förälskad i dina ringar! Så vackra. Jag

    älskar fyrkantiga stenar

  • Fluff

    Äntligen är ringen klar, efter mycket velande fram och tillbaka.
    Egen design blev det också :)

  • Izan

    Efter en viktnedgång var min förlovningsring alldeles för stor så jag lämnade in den och lite mer guld och valde en bredare och högre ring. Jag hade tänkt att ha Schalins Virvla som vigselring men när sambon sa häromdan att vi kan köpa vigselringen nu i helgen har jag börjat vela... Jag gymmar  5-6 dagar i veckan, skruvar bil på fritiden, bakar en hel del. Är rädd att jag ska slå i den/fastna så att den blir förstörd.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014