• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

    Bröllopstorgets ringtrådar blir stora succéer varje år. Nu är det dags att dokumentera hur ringarna ser ut 2014.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2014.

    Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

    Ringar 2011

    Ringar 2012

    Ringar 2013


  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
  • Emilia

    Salt; Vigselringen kommer från Guldfynd. Deras kollektion Prinsess.

    Katarina; Underbar ring, fint med blandade storlekar på stenarna!!Skrattande

    Sezzie; Är det roséguld?

  • MsThezzizen
    Katarina skrev 2014-02-07 13:34:15 följande:
    Är det en schalinsring?
    Den är inspirerad av schalins men med egna modiferingar  och anpassning efter förlovningsringen.
  • Katarina

    ok! tack!

    Har själv tittat på Schalins Bahamas (antar att det är den du inspirerats av) men har insett att jag nog måste specialbeställa det jag vill ha....

  • Sezzie
    Emilia skrev 2014-02-07 14:00:54 följande:
    Sezzie; Är det roséguld?
    Nej det är bara ljuset, det är rött guld :)
  • Carolinekahlstrom

    Jag skrev för några dagar sedan och länkade till två ringar och undrade vad ni trodde om dem tillsammans. Jag var väldigt skeptisk till hur det skulle se ut då våra förlovningsringar är lite mer rundade i skenan och vigselringen jag tittat på var med rak, men jag var och provade och faktiskt köpte vigselringen idag! På bilderna jag länkade så såg ringarna helt annorlunda ut. Det ser inte så tokigt ut va? (hoppas att bilden fungerar) Kamerabild så den blev lite mörkare.


  • Innuendo
    @Maria46: Åhhh, wn sådan vigselring hade jag fasti  vitt guld! Saknar den så, men ville inte ta en ny likadan nu näe jag skulle köpa "ersättningsringar", det hade känts fel på något sätt. Hade som sagt den j vitguld och förlovningsrinen var en enkel slät i röduld, såg jätttefint ut även om en del tycker det är konsyigt att banda två guldfärger!
    Även helgon har ett förflutet & även syndare har en framtid.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014