• tr3apor

    september 2014

    En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
    Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!

  • Svar på tråden september 2014
  • klonk

    Och jag börjar bli trött på (och nervös av) frågan: "Nu är det inte så långt kvar... Hur känns det? Är du nervös?". Om jag inte var nervös innan, så blir jag det av att folk frågar så fort de säger hej. Haha. Bara ett par dagar kvar... På lördag smäller det!

  • Förälskade
    klonk skrev 2014-09-02 21:05:07 följande:

    Och jag börjar bli trött på (och nervös av) frågan: "Nu är det inte så långt kvar... Hur känns det? Är du nervös?". Om jag inte var nervös innan, så blir jag det av att folk frågar så fort de säger hej. Haha. Bara ett par dagar kvar... På lördag smäller det!


    Vad är det med människor och den frågan? Det är nästan så man börjar undra om dem vill att man ska få kalla fötter och springa iväg.
  • Anettem

    Klonk och förälskade: Lustigt det där, för precis samma sak går mig och min blivande på nerverna. En del låter nästan själva som att de håller på att krypa ur skinnet när de frågar. Exakt vad ska man vara nervös för? :p

  • Förälskade
    Anettem skrev 2014-09-03 10:11:44 följande:

    Klonk och förälskade: Lustigt det där, för precis samma sak går mig och min blivande på nerverna. En del låter nästan själva som att de håller på att krypa ur skinnet när de frågar. Exakt vad ska man vara nervös för? :p


    Jag är inte nervös för jag vet att vi båda kommer säga ja och det är allt som behövs försatt det ska bli ett lyckat bröllop!
  • dream85

    Vilka fina bilder!

    Grattis! hoppas ni fick en fantastisk dag!

    Nu är det 2 veckor kvar för oss, längtar så!

  • Anettem

    Tack så mycket! :)  idag flyger jag och min man till Prag, det ska bli underbart! 
    Förälskade: det känns helt overkligt på något vis, vi fick en så mycket bättre dag än man egentligen vågat hoppas på tack vare alla fina människor omkring oss som verkligen gjorde allt de kunde för oss. Hoppas fler här inne kommer få uppleva precis samma sak! :)  

  • snowstars
    Anettem skrev 2014-09-07 08:11:19 följande:

    Tack så mycket! :)  idag flyger jag och min man till Prag, det ska bli underbart! 
    Förälskade: det känns helt overkligt på något vis, vi fick en så mycket bättre dag än man egentligen vågat hoppas på tack vare alla fina människor omkring oss som verkligen gjorde allt de kunde för oss. Hoppas fler här inne kommer få uppleva precis samma sak! :)  


    Grattis! Jättefina bilder :) 
Svar på tråden september 2014