• tr3apor

    september 2014

    En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
    Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!

  • Svar på tråden september 2014
  • Ninisen
    dream85 skrev 2014-05-20 06:54:55 följande:

    Tack för alla snälla kommentarer. Det blir denna klänning med de lila skorna till. Sa till sambon att jag antagligen kommer ta dessa lila skor till och han tyckte det var helt fel. Men av alla jag frågat så är han den enda som tycker så. Så jag kör på det!


    Tycker jag att du gör rätt i. Vad karlar vet om skor går ju att få plats på en väldigt kort rad..
    Jag försöker hitta pumps med "lagom" mycket klack på. Inte det enklaste. Allting som är snyggt är ju minst 7 cm högt och det vill jag inte ha. Överst på önskelistan står ett par pumps med det där lilla extra. Tips någon?
  • Ninisen

    Wow, måste bara få tala om att jag är väldigt glad nu! Fick nyss veta att jag vunnit en tävling på Bröllopsguiden. Vinsten består av en Freebra S-style, fotkuddar och "ploppar" till örhängen. Jag vinner verkligen aldrig något, så snacka om att bli förvånad! 

    Förälskade: den bh:n verkar vara väldigt liten, inga axelband, inget band i ryggen och ändå är det stöd i den. Återkommer med recension efter att ha testat den på riktigt. 

  • dream85

    Tack, skorna är köpta på skopunkten för snart 2 år sedan. Vet inte om de finns kvar i sortimentet. Jag är en sån som köper skor och sen glömmer bort dem. Så dessa är knappt använda :)

  • Förälskade

    Vet inte om jag skall skrika eller gråta över bt nu, lägger in bilderna men kan man skapa en ny tråd när jag är klar och då skriver jag ändå inne i denna tråden!

    Ninisen: Gud vad kul! Grattis! Ja, det får du verkligen göra!

  • Förälskade

    Vi testar igen...


    Inbjudan med kronan i silver och glitter (syns inte på bilden tyvärr) och det lila bandet

    Inbjudan i form av 9-bitars pussel, många som tydligen svurit över det...hehehehe...

    Inbjudan i kuveret

    Min krona som är iordning gjord och här ser man hur stor den är.


    Och sist men inte minst mannens manschetteknappar som han föll för efter att ha letat i vad som känns som en evighet!

  • Ninisen
    Förälskade skrev 2014-05-20 21:13:46 följande:

    Vi testar igen...

    Inbjudan med kronan i silver och glitter (syns inte på bilden tyvärr) och det lila bandet

    Inbjudan i form av 9-bitars pussel, många som tydligen svurit över det...hehehehe...

    Inbjudan i kuveret

    Min krona som är iordning gjord och här ser man hur stor den är.

    Och sist men inte minst mannens manschetteknappar som han föll för efter att ha letat i vad som känns som en evighet!


    ÅH så läckert alltihop!
    Kronan är verkligen fantastisk. Och din kompis som gjort inbjudningarna har verkligen lyckats.

    Sambon har äntligen varit och kollat med butiken som han ska hyra sin frack i, superservice. Hela paketet förutom lackskor kostar 1200, och då ingår manschettknapparna TACK OCH LOV! En helmysig affär som tyckte att det inte spelade så stor roll när han hämtar eller lämnar den! Om det blir på måndagen efter bröllopet eller på fredagen kvittar. Älskar butiker med service.
  • Förälskade
    Ninisen skrev 2014-05-20 21:54:04 följande:

    ÅH så läckert alltihop!

    Kronan är verkligen fantastisk. Och din kompis som gjort inbjudningarna har verkligen lyckats.

    Sambon har äntligen varit och kollat med butiken som han ska hyra sin frack i, superservice. Hela paketet förutom lackskor kostar 1200, och då ingår manschettknapparna TACK OCH LOV! En helmysig affär som tyckte att det inte spelade så stor roll när han hämtar eller lämnar den! Om det blir på måndagen efter bröllopet eller på fredagen kvittar. Älskar butiker med service.


    Tack! Ja, hon har verkligen gjort ett superb arbete med dem,

    gud vad härligt med sådan service!
  • September2014

    Poff sa det bara och plötsligt var 3 av 4 saker på to do-listan klara på mindre än en vecka! Jag hittade en klänning i torsdags på rea så den var bara att ta med hem på en gång, vi har spikat musiken (utom utgångslåt) och igår beställde vi ring till mig. Dessutom slog karln till och köpte kostym bara sådär. Han brukar alltid vara världens tidsoptimist så jag tänkte att han kunde få till Juli på sig. Men plötsligt händer det! 

    #Ninisen: Grattis till vinsten!

    #Förälskade: Vilka fina inbjudningskort och helt underbar krona! Kul att ni plockade upp den i inbjuningarna. Vad tänkte du ha för frisyr till? 

    Här får ni i en extremt oskarp bild på mig i min klänning!

  • Himla
    September2014 skrev 2014-05-21 07:35:06 följande:

    Poff sa det bara och plötsligt var 3 av 4 saker på to do-listan klara på mindre än en vecka! Jag hittade en klänning i torsdags på rea så den var bara att ta med hem på en gång, vi har spikat musiken (utom utgångslåt) och igår beställde vi ring till mig. Dessutom slog karln till och köpte kostym bara sådär. Han brukar alltid vara världens tidsoptimist så jag tänkte att han kunde få till Juli på sig. Men plötsligt händer det! 

    #Ninisen: Grattis till vinsten!

    #Förälskade: Vilka fina inbjudningskort och helt underbar krona! Kul att ni plockade upp den i inbjuningarna. Vad tänkte du ha för frisyr till? 

    Här får ni i en extremt oskarp bild på mig i min klänning!


    Jättefin!!!!
  • Ninisen
    September2014 skrev 2014-05-21 07:35:06 följande:

    Poff sa det bara och plötsligt var 3 av 4 saker på to do-listan klara på mindre än en vecka! Jag hittade en klänning i torsdags på rea så den var bara att ta med hem på en gång, vi har spikat musiken (utom utgångslåt) och igår beställde vi ring till mig. Dessutom slog karln till och köpte kostym bara sådär. Han brukar alltid vara världens tidsoptimist så jag tänkte att han kunde få till Juli på sig. Men plötsligt händer det! 

    #Ninisen: Grattis till vinsten!

    #Förälskade: Vilka fina inbjudningskort och helt underbar krona! Kul att ni plockade upp den i inbjuningarna. Vad tänkte du ha för frisyr till? 

    Här får ni i en extremt oskarp bild på mig i min klänning!


    Tack!

    Jättefin klänning. Sitter perfekt på dig.
Svar på tråden september 2014