Tingeling89 skrev 2014-06-19 09:38:14 följande:
Jag är helt med dig på detta! Men det får bli gym under semestern iaf. Dags att börja jobba på vikten om man ska tappa de där extrakilona som ska bort innan den stora dagen. Skönt att vi är många som får roa oss med detta i sommar iaf :)
Haha, ja det är vi definitivt många som sysslar med just nu. (Säger jag samtidigt som jag googlar fram recept på smulpaj med rabarber och jordgubbar... Tur det bara är midsommar en gång om året
)
cecbj195 skrev 2014-06-19 13:08:47 följande:
Vi är nog inte ensamma är jag rädd. Ja, har sett den tråden men aldrig gett mig in i den. Får göra det :) Gillar Runkeepers utmaningar, jag är planeringsfreak så träningsscheman och sånt tilltalar mig. Ska springa halv-Lidingö i september (1,5 mil) och har aldrig i mitt liv sprungit längre än 8 km. Haha, blir intressant detta! Tänkte börja gymma efter Lidingö för att få bort lite mage och gäddhäng :)
Åååh så roligt med felr som peppar och kämpar med vikten
Plättis skrev 2014-06-19 14:03:27 följande:
Min sambo påpekade för någon månad sedan att vi blivit lite runda båda två, så jag har städat ur alla onyttigheter ur lägenheten och bestämt att i den nya kommer inget sådant över tröskeln! Vi flyttar om en vecka, så jag vardagsmotionerar genom att bära kartonger just nu :P
Att gå på gymmet och bara fokusera på att svettas tycker jag är skönt. Yoga eller pilates är en skön kontrast, och ger minst lika mycket träningsvärk! (Åtminstone för mig.)
Skönt att vara två om det, min sambo kan äta vad som helst utan att gå upp ett gram, han tycker själv att han är för smal så :-P
Sävlind skrev 2014-06-19 18:39:20 följande:
Åh, nu har vi preliminärbokat festlokal! :D
Var och tittade på lokalen tidigare idag, och den var helt perfekt!
En väldigt gammal lokal, men riktigt charmig och mysig.
Den har en stor typ matsal och två mindre rum. Där finns en bardisk på hjul som man kan flytta hur man vill, där finns alla möjliga sorters glas man kan tänkas behöva, allt porslin,bestick, ljuslyktor,vaser, ja allt man kan behöva :)
Sambon blev helt tyst när vi kom in där och kom sen med massor av bra förslag på hur vi kan få det jättefint. Nu börjar han bli mer och mer exalterad och vill planera mer :D Så nu känns det som att vi är på gång på riktigt!
Vi reserverade 2 datum, ett i Juli och ett i Augusti nästa år. Så på måndag blir det till att ringa kyrkan så vi får allt bokat så man kan fortsätta med den roliga planeringen sen :D
Grattis!