• Sudditjuven

    Vi som gifter oss 2015!

    En dottertråd till Bröllop 2015.

    Här diskuterar vi alltså kommande bröllop! :) 

    Vi planerar just nu ett vintageromantiskt bröllop för ungefär 50 personer och vi har en budget på 20.000 - 25.000. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-14 23:00
    Augusti:

    8e - Artemiss
    15e - Sudditjuven

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 08:39
    ? - Lindijoo

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 13:02

    120926 - april/maj
    ellie01 - Maj/juni
    Cammyr - 13e juni
    Artemiss - 8e augusti
    Sudditjuven - 15e augusti
    Lindijoo - augusti

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!
  • Tessa
    Tips:
    För att hålla reda på antal dagar till bröllopet så laddade jag ner en app som heter "Days Until" från App Store. Den räknar ner dagarna till ett valt datum och ni kan skriva in vad som sker det datumet och lägga in en fin bild.

    Idag är det 710 dagar kvar för oss.  Solig
    Herrgårdsbröllop 1 Augusti 2015. Old Hollywood goes Countryside.
  • Sudditjuven
    Tessa skrev 2013-08-21 18:34:05 följande:
    Tips:
    För att hålla reda på antal dagar till bröllopet så laddade jag ner en app som heter "Days Until" från App Store. Den räknar ner dagarna till ett valt datum och ni kan skriva in vad som sker det datumet och lägga in en fin bild.

    Idag är det 710 dagar kvar för oss.  Solig
    Herrgårdsbröllop 1 Augusti 2015. Old Hollywood goes Countryside.
    724 här. Hjärta Jag tror att det kommer att gå relativt snabbt, det här halvåret är ju fyllt av andra högtider så som julafton och nyår.. och sedan är det helt plötsligt 2014!
  • Tessa

    Här kommer ett inspirationskollage jag gjort av mina måååånga inspirationsbilder på Pinterest!



    Herrgårdsbröllop 1 Augusti 2015. Old Hollywood goes Countryside.
  • filibustern
    Sudditjuven skrev 2013-08-22 18:59:44 följande:
    Så, nu har jag en betydligt smalare solitärring i vitguld istället.. Nu blev det en CZ-sten ändå, men äh.. Vigselringen får ha diamant!


     
    de går väl lika bra? :) fin ring! ^^
  • Lislj

    Verkligen jätte snygg! 

    Berättade för min tärna idag att jag gifter mig om hundra år och att hon ska vara tärna. Aldrig sett en sådan glad tjej! :D 

  • filibustern
    Lislj skrev 2013-08-22 19:43:14 följande:
    Verkligen jätte snygg! 

    Berättade för min tärna idag att jag gifter mig om hundra år och att hon ska vara tärna. Aldrig sett en sådan glad tjej! :D 
    "om hundra år"? :P
  • Lislj

    Haha det är långt kvar tills 2015.... Anser jag :D Dock är jag glad att vi har den tiden att ordna allt!

Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!